تابلو های تبلیغاتی از لحاظ شکل، متریال و نوع اجرا آنقدر گسترده هستند که مشتریان و متقاضیان می توانند به راحتی محصول و یا نوع تابلو مد نظرشان را به مجموعه ها و شرکت های تابلو سازی سفارش دهند و از لحاظ بازاریابی و فروش محصولاتشان به هدف هایی که در ذهن دارند نزدیک شوند؛ لذا در این مطلب قصد داریم به توضیح در مورد یکی از تابلو های پر طرفدار و پر فروش در تابلو سازی به نام تابلو دو طرفه گرد یا تابلو لایت باکس گرد بپردازیم.

تابلو دو طرفه گرد | تابلو دو طرفه گردان

تابلو گرد دو طرفه در صنعت تابلو سازی به تابلوهایی گفته می شود که از دو جهت قابل رویت هستند و با استفاده از متریال هایی مانند آهن، آلومینیوم، استیل و پلاستیک تولید می شوند و به عنوان یک تابلو تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند

این نوع از تابلوها قابلیت روشنایی را نیز دارند که نورپردازی آنها با استفاده از لامپ های اس ام دی انجام می شود و مسلما بعد از نورپردازی می توان شاهد روشنایی در دو سمت تابلو بود.

انواع تابلو گرد دو طرفه

به طور کلی تابلوهای گرد دو طرفه را می توان در دو دسته بندی متفاوت تعریف کرد که یکی از آنها تابلو گرد دو طرفه ثابت و دسته دیگر تابلوهای گرد دو طرفه گردان هستند که با استفاده از متریال های مختلف تولید می شوند که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

تابلو گرد دو طرفه ثابت

تابلو گرد دو طرفه | تابلو لایت باکس دو طرفه

تابلو دو طرفه گرد ثابت به تابلوهای تبلیغاتی گفته می شود که به صورت گرد ساخته می شوند و به عنوان تبلیغات برای کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و مرسوم ترین نوع آن که امروزه از کاربرد بالایی برخوردار است از جنس پلکسی گلاس و آلومینیوم ساخته می شود و به شکل افقی و بیرون زده به سمت پیاده رو یا خیابان برای تبلیغات مشاغل به کار می رود.

تبلیغات روی تابلو گرد دو طرفه هم به صورت چاپ استیکر و یا برش پلکسی و نصب آن در دو سمت تابلو صورت می گیرد که این تبلیغات می تواند به صورت تصویر و یا متن انجام شود.

تابلو دو طرفه گرد سفید          تابلو گرد دو طرفه وکیوم

 

تابلو گرد دو طرفه لایت باکس          تابلو لایت باکس دو طرفه گرد

 

تابلو گرد دو طرفه لبه آلومینیوم          تابلو گرد دو طرفه چاپ استیکر

قیمت تابلو گرد دو طرفه ثابت

قیمت تابلو گرد دو طرفه همانند دیگر تابلوهای تبلیغاتی به مواردی مانند متریال های به کار رفته در آن، ابعاد و نوع ساختشان بستگی دارد که در نهایت با در نظر داشتن موارد عنوان شده، قیمت کلی تابلو گرد دو طرفه بر حسب متر محیط محاسبه خواهد شد.

 طراحی تابلو دو طرفه یکی از مهم ترین موارد در ثبت سفارش است که مجموعه ما به طور تخصصی و رایگان، خدمات طراحی به مشتریان را ارائه می دهد.

تابلو دو طرفه گردان | تابلو لایت باکس گردان

تابلو دو طرفه گردان | تابلو لایت باکس گردان
تابلو جدید و مدرن امروزی که در دسته تابلوهای لایت باکس گرد قرار می گیرد، تابلو لایت باکس گردان دو طرفه یا همان تابلو دو طرفه گردان است؛ تابلو گردان دو طرفه گرد دقیقا مشابه تابلو گرد دو طرفه ثابت است و تنها تفاوتشان این است که در تابلو گردان دو طرفه، یک موتور تعبیه شده است که وظیفه گرداندن یا چرخاندن تابلو را دارد.

با توجه به اینکه تابلو دو طرفه گردان گرد مشابه همان تابلو دو طرفه گرد می باشد، نتیجه این است که متریال های به کار رفته در هر دوشان یکسان بوده و تنها یک موتور به تابلو گردان اضافه شده است که دلیل به کار گیری از آن به جهت متفاوت بودن، زیبایی، مدرن بودن و در نهایت جلب توجه مخاطب به یک واحد صنفی می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر از قیمت و سفارش تابلو دو طرفه مغازه، شرکت، پاساژ و... می توانید با ما در تماس باشید.  

قیمت تابلو لایت باکس گردان دو طرفه

قیمت تابلو گردان دو طرفه بر حسب متر دور محاسبه می شود که البته مواردی چون کاربرد پلکسی تخت یا وکیوم، نوع اس ام دی و نوع موتور گردان استفاده شده در آن روی قیمت تاثیر گذار است؛ اما به طور کلی باید گفت که قیمت تابلو گردان دو طرفه نسبت به نوع ساده آن به دلیل به کار بردن موتور، بالاتر در نظر گرفته می شود.

سفارش تابلو گرد دوطرفه

مراحل سفارش تابلو گرد دو طرفه گردان و ثابت در مجموعه ما به این صورت است که بعد از تماس با کارشناسان ما و اعلام جزئیات از قبیل ابعاد و نوع تابلو، پیش فاکتور برای مشتریان محترم صادر شده و بعد از واریز پیش پرداخت، تابلو گرد دو طرفه در کوتاه ترین زمان ساخته شده و پس از تسویه حساب  تحویل مشتریان می گردد.

سوالات متداول

تابلو گرد چلنیوم دو طرفه و یک طرفه چیست؟

همانطور که گفتیم تابلو گرد دو طرفه با استفاده از متریال های مختلفی ساخته می شود که یکی از آنها رول های از جنس آلومینیوم به نام چنلیوم است که بعد از ساخت به آن تابلو گرد چلنیوم گفته می شود.

قیمت تابلو چلنیوم گرد؟

قیمت تابلو چلنیوم گرد بسته به این که تابلو چلنیوم گرد دو طرفه باشد یا یک طرفه، متغیر است؛ البته ابعاد تابلو هم در قیمت گذاری آن تاثیر گذار خواهد بود که می توانید جهت استعلام قیمت با ما در تماس باشید.

تابلو گرد مدرن چیست؟

تابلو گرد مدرن معمولا به تابلوهای تزئینی و دکوری گفته می شود؛ اما می توان در صنعت تابلو سازی هم به تابلوهای گرد استیل، آلومینیومی، و پلکسی وکیوم نیز تابلو گرد مدرن گفت.

ولتاژ برق تابلو گرد دو طرفه چقدر است؟

اس ام دی های به کار رفته در تابلو لایت باکس گرد برای روشنایی نیازمند ولتاژ 12 هستند و در مقابل، موتور تابلوهای گردان برای فعالیت نیاز به برق 220 دارند که می توان نتیجه گرفت تابلوهای گرد ثابت 12 ولت و تابلوهای گردان 12 ولت و 220 ولت هستند.

نوع موتور تابلو گردان چیست؟

برای چرخاندن تابلوهای لایت باکس گرد می توان از چندین موتور متفاوت استفاده کرد که بهترین مدل های آن موتورهای گیربکس دار هستند که استفاده از آنها در شرایط جوی مختلف مانند وزش باد، تاثیر منفی در کارکرد تابلو نخواهد داشت.

طول عمر موتورهای تابلو گردان چقدر است؟

همانطور که گفتیم موتورهای به کار رفته در تابلوهای گردان انواع مختلفی دارند که هر کدامشان از نظر طول عمر با یکدیگر متفاوتند؛ اما به طور کلی موتورهای مرغوب و با کیفیت، طول عمری بین 2 تا 3 سال را را دارند.