صنعت تابلو سازی امروزه یکی از صنایع پر کاربرد و مرتبط با دیگر مشاغل بشمار می رود که ارتباط و همکاری این مجموعه ها با صنف تابلو سازی در مورد تبلیغات محیطی و ساخت تابلو های تبلیغاتی می باشد. اما نکته ای که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم محاسبه قیمت و قیمت گذاری انواع تابلو های تبلیغاتی است که این امر یکی از عوامل مهم در سفارش یک تابلو تبلیغاتی می باشد و افراد قبل از سفارش می بایست به اطلاعات جامعی در مورد آن دست یابند.

قیمت انواع تابلو تبلیغاتی

تابلو های تبلیغاتی در انواع مختلفی در تابلو سازی به مرحله ساخت و نصب می رسند که هر کدام از آنها با استفاده از متریال های متفاوتی ساخته می شوند. لذا در رابطه با همین موضوع باید عنوان نمود که متریال های مصرفی در ساخت تابلو تبلیغاتی و قیمت گذاری آنها یکی از مهمترین عوامل بشمار می روند و ماهیت یک تابلو را مشخص می نمایند که در ادامه به قیمت برخی از تابلو های تبلیغاتی در تابلو سازی خواهیم پرداخت.

قیمت تابلو چلنیوم

قیمت تابلو چلنیوم
تابلو چلنیوم یکی از تابلو های حروف برجسته در تابلو سازی است که نام اصلی آن چنلیوم می باشد. این مدل از حروف برجسته با استفاده از متریال های پلکسی گلاس، اس ام دی، پی وی سی و رول چنلیوم که یک نوع آلومینیوم است ساخته می شود و هر کدام از این متریال های نام برده شده در برندهای مختلفی در بازار موجود هستند و بفروش می رسند. اما قیمت تابلو چلنیوم در سفارش این حروف برجسته یکی از مهمترین عوامل می باشد که رابطه مستقیمی با متریال های مصرفی در آن نیز دارند.
تابلو چلنیوم در انواع مختلفی تولید می شود که می توان به نمونه هایی مانند حروف چلنیوم پانچ، حروف چلنیوم پلکسی دوبل، حروف چلنیوم طلایی و حروف های چلنیوم تلفیقی اشاره نمود که قیمت هر کدام از آنها متفاوت می باشد و با توجه به متر محیط یا همان متر دور محاسبه می شود.

قیمت تابلو استیل

قیمت تابلو استیل
در این مطلب مقصود و منظور از تابلو استیل، حروف برجسته استیل است که با استفاده از متریال استیل ساخته می شود و نوع استیل مورد استفاده در آن از نوع نگیر 304 است. منظور از استیل نگیر عدم جذب آهن ربا به استیل است که این مورد یکی از مزیت ها و محاسن در ساخت حروف استیل است و باعث دوام، مقاومت و ماندگاری بالا در حروف استیل خواهد بود. قیمت گذاری تابلو استیل نیز مانند حروف برجسته چلنیوم با توجه به متر محیط می باشد که مسلما استیل نگیر نسبت به نوع بگیر آن از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.
از موارد دیگری که بر قیمت تابلو استیل تاثیر گذار خواهد بود نوع ساخت تابلو استیل می باشد. در واقع باید گفت که تابلو استیل در انواع متفاوتی قابل ساخت می باشد که هر کدام از آنها به صورت با نور و بدون نور به مرحله نصب می رسند. از انواع تابلو استیل می توان به مواردی مانند تابلو استیل نور اندریک، تابلو استیل رینگی، تابلو استیل پانچ، تابلو استیل پلکسی و بسیاری دیگر از موارد اشاره نمود.

قیمت تابلو نئون پلاستیک

قیمت تابلو نئون پلاستیک
تابلو نئون پلاستیک را می توان یکی از تابلو های قدیم و نوستالژی در تابلو سازی نام برد. تابلو نئون پلاستیک با استفاده از پلکسی گلاس ساخته می شود و توسط لامپ های اس ام دی به مرحله نور پردازی و روشنایی می رسد. تابلو نئون پلاستیک در گذشته با استفاده از لامپ های نئون یا همان تابلو نئون امروزی مورد نور پردازی و روشنایی قرار می گرفت که دلیل نام گذاری آن نیز به کارگیری نئون و پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک است می باشد.
این نوع از تابلو تبلیغاتی که در دسته حروف های برجسته قرار دارد بعد از گذر سالها از ورودش به تابلو سازی کماکان مورد استفاده مشتریان قرار دارد و از استقبال بالایی نیز برخوردار می باشد. در مورد قیمت تابلو نئون پلاستیک باید عنوان نمود که این مدل از حروف برجسته مانند دیگر حروف های برجسته بر حسب متر محیط قیمت گذاری می شود که البته عواملی مانند نوع پلکسی گلاس، اس ام دی های به کار رفته و دیگر متریال هایی که در مراحل ساخت و روشنایی آن به کار می روند بر قیمت آن تاثیر گذار خواهند بود.

قیمت تابلو حروف برجسته

قیمت تابلو حروف برجسته
حال که با قیمت تابلو چلنیوم، نئون پلاستیک و تابلو استیل که از تابلو های پر فروش در تابلو سازی می باشند آشنا شدیم باید به نکته ای مهم اشاره داشته باشیم که آن هم قیمت انواع دیگر حروف برجسته می باشد. حروف های برجسته امروزه در انواع مختلفی ساخته می شوند که می توان به مواردی مانند تابلو استیل رینگی پانچی، تابلو استیل لاس وگاسی، تابلو چلنیوم لاس وگاسی، تابلو نئون پلاستیک لاس وگاسی و تلفیق انواع حروف برجسته با یکدیگر اشاره نمود.
قیمت گذاری تمامی حروف های برجسته به صورت متر محیط محاسبه می گردد که البته مهمترین عامل تاثیر گذار در آنها نوع تلفیق و متریال های کاربردی در آن می باشد. به عنوان مثال قیمت تابلو لاس وگاسی یا همان حروف لاس وگاسی بسته به نوع آن و تعداد و نوع لامپ های به کار گرفته شده در آن می باشد.

قیمت تابلو لایت باکس

قیمت تابلو لایت باکس
تابلو لایت باکس یکی دیگر از انواع تابلو تبلیغاتی بشمار می رود که می توان آن را در دسته تابلو های مدرن و جدید قرار داد. لایت باکس ها به جعبه های نورانی گفته می شود که جعبه آن توسط متریال هایی مانند چوب، آهن، کامپوزیت و آلومینیوم ساخته می شود و بعد از ساخت مراحل روشنایی آنها با استفاده از لامپ های مهتابی و یا اس ام دی ها انجام می گیرد.
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی نور پردازی لایت باکس با استفاده از انواع اس ام دی انجام می گیرد که انجام این عمل نسبت به کاربرد مهتابی دارای محاسنی مانند طول عمر بالا، زیبایی و یکدست بودن نور پردازی و در نهایت مصرف برق پایین تابلو لایت باکس خواهد بود. مورد دیگری که باید در مورد این نوع از تابلو تبلیغاتی مدرن عنوان کرد، ساخت لایت باکس در انواع متفاوت می باشد که برخی از آنها عبارتند از تابلو لایت باکس آلومینیومی، تابلو لایت باکس فریم لس، تابلو لایت باکس اسنپ فریم، تابلو لایت باکس مگنتی، تابلو لایت باکس پارچه ای، تابلو لایت باکس کریستالی، تابلو لایت باکس چلنیوم، تابلو لایت باکس استیل و مواردی دیگر که قیمت گذاری آنها با توجه به متر محیط و متر مربع محاسبه می گردد.

قیمت تابلو فلکسی فیس

قیمت تابلو فلکسی فیس
تابلو فلکس یا تابلو فلکسی فیس از تابلو هایی است که بیش از دو دهه از ورودش به تابلو سازی می گذرد که به دو شکل با نور و بدون نور قابل اجرا می باشد و به دلیل قیمت پایین آن نسبت به تابلو های لایت باکس و حروف های برجسته کماکان مورد استفاده برخی از مشتریان قرار دارد. تابلو فلکسی فیس با استفاده از فریم آهنی، سپری آلومینیومی، ورق گالوانیزه و مهتابی یا اس ام دی ساخته می شود.
یکی از مهمترین مواردی که در ساخت تابلو فلکسی فیس باید عنوان نمود نوع چاپ آن است که می بایست جهت ماندگاری بالا از متریال فلکسی مرغوب، دستگاه چاپ با کیفیت و رنگ های مناسب در آن به کار گرفت. در مورد قیمت تابلو فلکسی فیس نیز باید گفت که قیمت گذاری آن با توجه به متر مربع محاسبه خواهد شد.

مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع تابلو تبلیغاتی به صفحه لیست قیمت ها مراجعه نموده و یا از طریق شماره های تماس با مشاوران ما در ارتباط باشند.