نقش پلکسی گلاس در تابلو چلنیوم (چنلیوم) و قیمت تابلو چلنیوم؟


در این بخش میخواهیم توضیحاتی در مورد پلکسی گلاس و نقش آن در مورد تابلو چلنیوم و قیمت تابلو چلنیوم بپردازیم.در ابتدا باید بگوییم که پلکسی گلاس یک نوع پلاستیک است که شبیه به شیشه است و در رنگهای مختلف موجود می باشد.پلکسی گلاس یک نوع پلی کربنات است،که در ضخامت هایی از 1 میل تا 40 میل موجود است.در هر دو طرف پلکسی گلاس برچسب هایی وجود دارد که وظیفه آنها محافظت از پلکسی گلاس در برابر گرد و قبار و خط و خش می باشد.ورق پلکسی گلاس توسط دستگاه لیزر و طبق طرح مورد نظر برش داده می شود و چلنیوم دور تا دور آن چسبانده می شود.پلکسی گلاس در بازار با برند،کیفیت و قیمت های مختلف وجود دارد.بدیهی است که استفاده از ورق های مرغوب پلکسی گلاس تاثیر بسزایی در قیمت تابلو چلنیوم دارد.برندهای نا مرغوب پلکسی گلاس و استفاده از آن در تابلو چلنیوم باعث می شود بعد از ساخت حروف چلنیوم شاهد حروف بی روحی باشیم.

chalenum-plaxi


استفاده از پلکسی نامرغوب باعث می شود که نور اس ام دی به راحتی از پلکسی عبور نکند.و علاوه بر آن بعد از مدتی شاهد از بین رفتن رنگ پلکسی گلاس نیز خواهیم بود.و برعکس استفاده از پلکسی گلاس های مرغوب باعث می شود که حروف ساخته شده چلنیوم دارای کیفیت بسیار بالایی از نظر شدت نور،رنگ و مقاومت بالاتر نسبت به پلکسی گلاس های نا مرغوب را دارا باشد.

تابلو چلنیوم | شناخت حروف برجسته چلنیوم

در ابتدای مطلب به آگاهی نسبی در مورد پلکسی گلاس دست یافتیم و گفتیم که این نوع از متریال در جهت ساخت تابلو چلنیوم به کار می رود. اما نکته ای که لازم می دانیم به آن اشاره داشته باشیم، شناخت تابلو چلنیوم است.

منظور از تابلو چلنیوم در حرفه و صنعت تابلو سازی یک نوع حروف برجسته است که متریال های مختلفی مانند پلکسی گلاس، اس ام دی، پی وی سی و رول هایی به نام چنلیوم در ساخت آن به کار گرفته می شود.

از کاربرد های تابلو چلنیوم در تابلو سازی باید به ماهیت اصلی آن اشاره نمود که آن هم تبلیغات است. تابلو چلنیوم به عنوان یکی از موارد و گذینه های تبلیغاتی استفاده می شود که می توان به مثال هایی مانند کاربرد حروف چنلیوم در تابلو ارگانهای دولتی، ارگانهای خصوصی، تابلو شرکت و تابلو مغازه اشاره نمود.

عمر بالا، دوام و زیبایی در تابلو چلنیوم نیز از دیگر موارد مهم در انتخاب آن توسط مشتریان می باشد که البته تمامی این موارد در کنار به کار گیری و انتخاب پلکسی گلاس مرغوب در تابلو چلنیوم میثر خواهد بود.

مراحل برش پلکسی گلاس و ساخت تابلو چلنیوم

همانطور که گفتیم پلکسی گلاس نوعی پلاستیک شفاف است که ظاهری شبیه به شیشه دارد و در جهت ساخت برخی از حروف های برجسته مانند حروف استیل پلاست، حروف نئون پلاستیک و حروف برجسته چلنیوم به کار می رود.

حروف برجسته چلنیوم در واقع یکی از انواع حروف برجسته است که بعد از ساخت تحت عنوان تابلو چلنیوم شناخته می شود. این نوع از حروف برجسته به عنوان ساخت یک تابلو تبلیغاتی پر فروش میان مشتریان به کار گرفته می شود که می توان از آن در جهت ساخت تابلو کامپوزیت چلنیوم، تابلو ترمووود چلنیوم و انواع و تلفیق های دیگر آن با دیگر متریال ها در حرفه تابلو سازی نام برد.

مراحل برش پلکسی گلاس در ساخت تابلو چلنیوم به این صورت انجام می گیرد که در ابتدا طرح مورد نظر توسط مشتری تایید می گردد و بعد از آن مراحل برش توسط دستگاه لیزر مطابق با طرح انجام می گیرد و در نهایت به مرحله ساخت حروف برجسته چلنیوم و ساخت حروف می رسد.

گروه تبلیغاتی نوین لایت با استفاده از پلکسی گلاسهای با کیفیت ساخت کشور تایوان در حروف چلنیوم و مناسب ترین قیمت تابلو چلنیوم آماده خدمت گزاری به مشتریان محترم می باشد.

شما می توانید لیست قیمت تابلو روان و لیست قیمت تابلو چلنیوم را در داخل سایت و یا از طریق لینک ها مشاهده نمایید .