اگر قصد خرید و سفارش تابلو چلنیوم را دارید، احتمالا هدفتان این است که بهترین نوع آن را سفارش دهید تا در میان رقبای خود بهتر به چشم بیاید و کسب و کارتان را رونق دهید.
لذا پیشنهاد می کنیم با مطالعه این مطلب تا انتها با موارد مهم در انتخاب بهترین نوع تابلو چلنیوم آشنا شوید.

بهترین تابلو چلنیوم

بازدید از محل نصب تابلو

بازدید از محل نصب تابلو
مرحله اولی که باید در سفارش چلنیوم در نظر داشته باشیم بازدید اولیه کارشناسان تابلو سازی از محل نصب است.

تابلو سازان برای اینکه مراحل سفارش تا نصب تابلو را به درستی انجام دهند باید محل مورد نظر را از نظر فنی بررسی نمایند و تمام نکات لازم را به مشتریان اعلام کنند.

لذا قبل از سفارش تابلو حتما از شرکت تابلو سازی بخواهید به صورت حضوری از محل نصب بازدید داشته باشند تا در هنگام نصب برخی از مشکلات گریبان گیر شما نباشند.

طراحی منحصر به فرد تابلو

طراحی منحصر به فرد
گذینه دیگر که در انتخاب بهترین تابلو چلنیوم مهم است، طرح تابلو و طراحی منحصر به فرد آن می باشد که منظور از منحصر به فرد بودن یعنی نوع طراحی تابلو مناسب با کسب و کار و شغل سفارش دهنده باشد.

طراحی تابلو چلنیوم باید به شکلی باشد که نوع فونت و رنگ بتواند تبلیغ‌ مورد نظر را به بهترین شکل به مشتریان معرفی کند که این کار باید توسط طراحان مجرب انجام شود.

انتخاب صحیح نوع تابلو

انتخاب صحیح نوع تابلو
در مطلب مربوط به تابلو چلنیوم گفتیم که این تابلو در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام از آنها ظاهری متفاوت با دیگری دارد که مشتریان با توجه به بودجه و سلیقه خود می توانند هر کدام از آنها را سفارش دهند.

اما اگر انتظار ما از ساخت یک تابلو چلنیوم، بازدهی مثبت و جذب بهتر مشتری باشد می بایست در انتخاب درست آن دقت کنیم و نوعی از آن را سفارش دهیم که مناسب با کسب و کارمان باشد.

به عنوان مثال اگر صاحب یک فست فود هستید بهتر است از رنگ بندی های متنوع تابلو چلنیوم استفاده کنید و یا اگر صاحب یک شرکت هستید گذینه مناسب استفاده از رنگ سازمانی شرکت یا رنگ های سنگین در تابلو است.

ابعاد مناسب برای دید مناسب تابلو

ابعاد مناسب تابلو
معمولا تابلوهای چلنیوم به عنوان یک تابلو سردر و یا محیط های دفتر کسب و کارها استفاده می شوند که مسلما نصب آنها متناسب با فضای مفید محل نصب انجام می گیرد.

بهتر است به جهت دید بهتر تابلو برای مشتریان از حد اکثر فضا استفاده شود؛ به عنوان مثال اگر فضای مورد نظر شما جهت نصب تابلو ۵ متر در ۲ متر است، بهترین ابعاد برای تابلو چلنیوم حداقل ۳ متر در ۱ متر می باشد.

البته این تنها یک پیشنهاد برای دید مناسب تابلو می باشد که ممکن است بنا به دلایلی مشتریان از ابعاد کمتر و یا بیشتر در فضای مورد نظرشان استفاده کنند.

انتخاب متریال مناسب در تابلو

انتخاب متریال مناسب در تابلو
تابلوهای چلنیوم برای ساخت نیاز به متریال های مربوط به خود دارند که ای متریال ها عبارتند از پلکسی، لبه چنلیوم، لامپ اس ام دی، منبع تغذیه و زیر سازی پی وی سی که استفاده از مرغوب ترین نوع تمامی آنها از دیگر موارد در تولید بهترین نوع تابلو چلنیوم است.

متریال های این تابلو تبلیغاتی رابطه مستقیمی با عمر مفید و دوام تابلو دارند که اصول و منطق این پیام را می رساند که از برندهای با کیفیت و مطرح آنها در ساخت تابلو استفاده شود.

به عنوان مثال استفاده از پلکسی گلاس بی کیفیت در ساخت چلنیوم می تواند کلیت کیفیت تابلو را زیر سوال قرار دهد؛ چرا که در صورت استفاده از پلکسی نامرغوب در تابلو، بعد از مدت زمان کوتاهی، پلکسی رنگ خود را از دست می دهد و به ناچار باید اقدام به ساخت مجدد تابلو شود.

نصب صحیح تابلو

نصب صحیح تابلو
اگر تمام موارد بالا در سفارش چلنیوم را رعایت کنیم، یک مورد مهم دیگر باقی خواهد ماند که آن هم نصب تابلو چلنیوم است.

نصب تابلو چلنیوم مرحله نهایی در سفارش تابلو است که در برگیرنده تمام موارد نام برده شده می باشد که می بایست با دقت بسیار انجام شود.

نصب اصولی به این صورت است که نصابان باید از یک نقشه کار در نصب استفاده کنند تا اینکه تابلو مورد نظر کاملا صاف نصب شود تا بهترین بازخورد و خروجی را داشته باشد.

همچنین سیم کشی تابلو و روشنایی آن هم نیازمند تخصص کافی نصاب تابلو می باشد تا اینکه شاهد خاموشی و مشکلات فنی و برقی در تابلو نباشیم؛ لذا اینکار باید به دست نصابان شرکت های تابلو سازی مجرب انجام شود.

دریافت ضمانت نامه تابلو

دریافت ضمانتنامه تابلو
شرکت های تابلو سازی به شکل های مختلفی تابلو چلنیوم را ضمانت می کنند که مشتریان باید به آن دقت داشته باشند.

به عنوان مثال برخی از شرکت ها فقط لامپ های تابلو را گارانتی می کنند، برخی لبه چنلیوم و برخی دیگر پلکسی گلاس را؛ اما برخی از شرکت هایی که از متریال های ساخت تابلو اطمینان دارند و از دوام و مرغوبیت آنها آگاه هستند، تابلو ساخته شده را به طور کامل گارانتی می کنند.

مسلما انتخاب شرکت آخر می تواند مهر تایید بر کیفیت تابلو باشد و مشتریان را در جهت سفارش تابلو آسوده خاطر نماید که پیشنهاد ما هم این است که از شرکت هایی اقدام به خرید تابلو چلنیوم شود که تابلو را به صورت کلی تضمین نمایند.