ارتباط و همکاری میان مشاغل مختلف یکی از اصول و شاخه های مهم در بازاریابی و گردش اقتصاد یک مجموعه، اصناف و از همه مهمتر یک کشور به شمار می رود که در همین راستا ارتباط و همکاری میان مجموعه های خدماتی تابلو سازی نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.

تابلو سازی - تابلو چلنیوم - ساخت حروف چلنیوم همکاریگروه تبلیغاتی نوین لایت یکی از مجموعه های بزرگ تابلو سازی تهران است که با ارائه خدمات تابلو سازی همکاری و ارسال محصولات خود به سراسر کشور، آماده خدمات تابلو سازی به همکاران محترم می باشد.


تابلو چلنیوم یا همان واژه صحیح آن چنلیوم یکی از حروف های برجسته در حرفه تابلو سازی می باشد که بیش از یک دهه از ورود آن به حرفه تابلو سازی می گذرد. این مدل از حروف برجسته که با استفاده از رول های چنلیوم که یک نوع آلومینیوم است همراه با پلکسی گلاس، نور پردازی اس ام دی و زیر سازی پی وی سی ساخته می شوند که در نوع خود یکی از تابلو های زیبای تبلیغاتی به شمار می رود.
ساخت حروف چلنیوم مانند بسیاری دیگر از خدمات تابلو سازی مانند ساخت تابلو نئون، حروف استیل و نئون پلاستیک نیازمند تجربه و آزمون و خطاهای بسیاری دارد تا فردی را از یک حروف ساز مبتدی به جایگاه یک حروف ساز چلنیوم حرفه ای تبدیل کند.
ارائه محصولات و خدمات مرغوب و با کیفیت یکی از اصول مهم در مطرح شدن و اعتبار نام یک مجموعه تابلو سازی میان مشتریان می باشد که یک گروه تابلو سازی با رعایت این مهم می تواند به اهداف مثبت بازیابی و فروش خود دست پیدا کند.
حرفه تابلو سازی به دلیل تنوع بسیار تابلو های تبلیغاتی نیازمند یک کارگاه تابلو سازی مجهز در جهت ساخت انواع تابلو ها می باشد که مسلما در اختیار داشتن کارگاهی مجهز بنا به دلایلی برای هر مجموعه تابلو سازی امکان پذیر نخواهد بود لذا در جهت ارائه محصولات خود نیازمند ارتباط و همکاری با یک کارگاه تابلو سازی مجهز و معتبر خواهند بود.
گروه تابلو سازی نوین لایت با در اختیار داشتن کارگاه کاملا مجهز تابلو سازی در بخش های مهم تولیدات حروف های برجسته عللاوه بر ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی مشتریان خود، در ساخت حروف همکاری میان همکاران نیز فعالیت دارد که یکی از این فعالیت ها ساخت حروف چلنیوم همکاری می باشد که نوین لایت با همکاری بیش از چند صد همکار و نمایندگان خود در اکثر نقاط کشو این امر را با ساخت حروف های برجسته بسیار با کیفیت همراه با ضمانت صد در صدی و استفاده از مرغوب ترین متریال ها به اثبات رسانده است.

ساخت حروف برجسته چنلیوم در مجموعه تابلو سازی نوین لایت به دو روش انجام می گیرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

ساخت تابلو چلنیوم همکاری به روش دستی

ساخت تابلو چلنیوم همکاری به روش دستی

یکی از مرسوم ترین روش های ساخت در تابلو چلنیوم یا همان حروف برجسته چنلیوم ساخت آن به صورت دستی همراه با ابزار های مخصوص به خود می باشد؛ ساخت حروف چلنیوم به روش دستی به این صورت است که در ابتدای کار، حروف مورد نظر روی پلکسی گلاس برش داده می شود و در مرحله دوم لبه چنلیوم دور تا دور پلکسی گلاس با استفاده از چسب های فوری قرار داده می شود که این عمل توسط نیروی انسانی حروف ساز انجام می گیرد.

در آخر بعد از اینکه حروف چنلیوم ساخته شد، مبادرت به برش پی وی سی مطابق با حروف ساخته شده می شود و در نهایت حروف ساخته شده با استفاده از اس ام دی های بلوکی به مرحله روشنایی می رسد.

موردی که می بایست در ساخت این روش عنوان کرد این است که اغلب همکاران تنها در خواست ساخت حروف و برش پی وی سی را دارند که مسلما در آخر قیمت اس ام دی و منبع تغذیه از حروف ساخته شده کسر خواهد شد.

ساخت تابلو چلنیوم همکاری با دستگاه

ساخت تابلو چلنیوم همکاری با دستگاه

روش مدرن و جدیدی که مجموعه تابلو سازی نوین لایت از آن در ساخت تابلو چلنیوم همکاری بهره مند است، ساخت حروف چنلیوم با استفاده از دستگاه حروف ساز چنلیوم است که برخی از همکاران درخواست خود را در سفارش حروف چلنیوم همکاری به این سمت و سو ثبت می کنند.

ساخت چلنیوم با استفاده از دستگاه حروف ساز مشابه ساخت به روش دستی است و تنها تفاوت آن در لبه کاری حروف است که این عمل با استفاده از دستگاه انجام می گیرد؛ به این صورت که با اتصال دستگاه حروف ساز به کامپیوتر، طرح مورد نظر از کامپیوتر به دستگاه ارسال شده و دستگاه حروف ساز مبادرت به خم کاری لبه مطابق با طرح می نماید.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره نمود که وجود نیروی انسانی در ساخت تابلو چلنیوم با استفاده از دستگاه ضروری است و دستگاه به تنهایی نمی تواند تمام مراحل از قبیل چسباندن لبه، برش پی وی سی و ... را انجام دهد.

همکاران محترم می توانند برای دریافت لیست قیمت تابلو چلنیوم همکاری و دیگر محصولات تابلو سازی از طریق منوی ورود همکاران و یا تماس با ما در ارتباط باشند.