از سال های دور همیشه یکی از راه های تاثیر گذار در تبلیغات استفاده از علامت و بعد ها تابلو های تبلیغاتی بوده است. تابلو بنا به ماهیت خود هیچگاه جایگزینی نداشته و نخواهد داشت و صرفا پیشرفت تکنولوژی بر روی نحوه ی ساخت و انواع آن می تواند تاثیر بگذارد. 

 

درواقع داشتن تابلو برای هر کسب و کار و محل مشخصی شاید تنها وسیله ی تبلیغاتی باشد که طی سال ها هیچگاه کنار گذاشته نشده و در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی که قدیمی می شوند و از بین می روند و همچنین روش های جدید ایجاد می شوند، تابلو سازی تنها شامل تغییراتی می شود و همچنان با تاثیری بسیار زیاد به حیات خود ادامه می دهد.

در حال حاضر نوعی از تابلو که خیلی مورد توجه کسب و کار ها قرار می گیرد تابلو چلنیوم است، این تابلو از قیمت مناسبی برخوردار است و از آنجایی که با نور پردازی خاصی همراه می باشد می تواند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند و در مجموع به نوعی یکی از پرطرفدار ترین تابلو های موجود در بازار است.

ما در نوین لایت بعد از افزایش قیمت های اخیر تا جایی که توانسته ایم از افزایش قیمت ها جلوگیری کرده ایم و یا نهایتا با درصد بسیار کمی این افزایش را انجام داده ایم و این مسائل در مقابل کار حرفه ای که توسط ما انجام می شود توانسته رضایت خاطر مشتریان ما را به دنبال داشته باشد. شما مشتریان عزیز می توانید از بخش منوی سایت لیست قیمت انواع تابلو ها از جمله قیمت تابلو چلنیوم، قیمت تابلو روان، قیمت تابلو نئون و ... را ملاحظه بفرمایید. برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان با تجربه ی ما می توانید از بخش تماس با ما سایت یا پایین سایت اطلاعات تماس را در اختیار داشته باشید.

همچنین در ادامه توجه شما را به ویدیویی از آموزش ساخت تابلو چلنیوم معطوف می کنیم، اگر چه این آموزش به تنهایی نمی تواند مخاطبان را تنها با یک یا چند بار بازدید به حروف سازی مجرب تبدیل کند و از مهمترین عوامل برای ساخت حروفی زیبا و بدون نقص تنها کار و تجربه می باشد اما برای مقدمه و آشنایی مفید است. همچنین از این پس سعی می کنیم مطالب آموزشی زیادی در سایت و در رابطه با انواع تابلو ها قرار دهیم.