تابلو سازی از حرفه های هنری و در عین حال فنی به شمار می رود که در اکثر شهر های کشور افرادی وجود دارند که در این صنف و در مجموعه یا کارگاه های تابلو سازی فعالیت دارند. اما همانطور که در مطالب قبلی عنوان شد، تابلو سازی در تهران به دلیل وجود امکانات لازم نسبت به دیگر شهر ها از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد.

تابلو سازی شرق تهران

ساخت تابلو در محله های شرق تهران

همانطور که می دانیم تهران یکی از شهرهای بزرگ در ایران می باشد که از نظر اشتغال زایی، تولیدات، واردات و صادرات از به نام ترین شهر های ایران به شمار می رود که مسلما در ارتباط با همین عناوین، شهر تهران مشاغل بسیاری را نیز در خود جای داده است.

 

یکی از شغل هایی که امروزه در تهران از کاربردی ترین ها بشمار می رود شغل تابلو سازی است که در نوع خود یک صنعت فنی و حرفه ای نیز بشمار می رود.

نکته ای که در این بین مهم شمرده می شود این است که شغل تابلو سازی در نقاط مختلف تهران وجود دارد که یکی از این نقاط، شرق تهران است که می توان این نقطه از شهر را با توجه به فعالیت های گسترده تابلو سازان، مهد تابلو سازی تهران نیز نام برد.

نکته دیگری هم که باید در رابطه با تولید تابلو در شرق تهران نام ببریم، شناخت یک تابلو سازی معتبر است که مسلما این شناخت دلایلی را به دنبال دارد که دلیل اول عبارت است از مجهز بودن به دستگاه ها و کارگاه تابلو سازی و دلیل دوم هم به کار گیری از نیرو های متخصص و مجرب در یک تابلو سازی  که هر دو مورد می توانند در تولید بهینه و عرضه تابلو های تبلیغاتی مدرن از مهمترین گذینه ها باشند.

تابلو سازی در نارمک

در زمان های گذشته دهی در شرق تهران امروزی به نام ده نارمک وجود داشت که فرانسوی ها اقدام به ساخت خانه های مسکونی در قسمت جنوب این ده برای سکونت فرهنگیان نمودند که بعد ها با ساخت و ساز بیشتر و افزایش جمعیت، خانوارهای دیگری نیز به این ده مهاجرت کردند و این ده به نام محله نارمک لقب گرفت.

نارمک امروزه از محله های خوش آب و هوای تهران بشمار می رود که علاوه بر منطقه های مسکونی، دارای مراکز و اماکن تجاری بسیاری نیز می باشد که همین امر ثبب شده است تا صاحبان مشاغل در این محله اقدام به تبلیغات نمایند که یکی از این تبلیغات، ساخت تابلو تبلیغاتی می باشد که توسط شرکت های تابلو سازی انجام می گیرد؛ لذا با توجه به این موارد باید گفت که تابلو سازی در نارمک و ساخت تابلو های تبلیغاتی از نیاز های مهم کسب و کارها در این محله بشمار می رود.

تابلو سازی در تهرانپارس

تهرانپارس نام محله ای بزرگ در شرق تهران است که در دو منطقه 8 و 4 واقع شده است؛ این محله در شرق تهران دارای پاساژ ها و مراکز تجاری بسیاری است که تابلو سازی در آن از مطالبه های اصلی و ضروری این مراکز بشمار می رود.

ساخت تابلو تبلیغاتی در تهرانپارس اگر به صورت اصولی و صحیح توسط تابلو سازی ها انجام شود تاثیر قابل قبول و مثبتی در کسب و کارها خواهد داشت.

 

تابلو سازی های تهران

در حال حاضر شرکت ها و مجموعه های تابلو سازی مختلفی در نقاط مختلف تهران مشغول به ساخت و عرضه تابلو های تبلیغاتی هستند، که از عمده فعالان این صنف که در شرق تهران مبادرت به تولید و عرضه تابلو می نمایند.
تابلو سازی نوین لایت یکی از مجموعه های کاملا مجهز به کارگاه تابلو سازی، نیروهای انسانی مجرب و دستگاه های مدرن ساخت تابلو در شرق تهران می باشد. که با ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی در تهران و تمام نقاط کشور با بیش از هزاران نمونه کار تابلو مغازه، ارگانها، شرکت ها و اماکن مختلف تجاری و مسکونی فعالیت دارد.
از برخی محصولات و خدمات تابلو سازی نوین لایت می توان به ساخت انواع حروف برجسته، تابلو چلنیوم ، تابلو استیل، تابلو نئون پلاستیک، تابلو لاس وگاسی، تابلو نئون، تابلو پیکسلی، تابلو روان، تابلو ال ای دی ثابت، تابلو منو قیمت دیجیتال، تابلو شناسایی، اجرای نمای کامپوزیت، اجرای نمای ترمووود و بسیاری دیگر از تابلو های تبلیغاتی اشاره کرد.

لیست قیمت تابلو چلنیوم و دیگر تابلو ها به همراه معرفی انواع تابلو چلنیوم و ... در سایت موجود است که می توانید با کلیک بر روی لینک و یا با کمک منو بالای سایت به آن ها دسترسی داشته باشید.