یکی از خدمات شرکت های تابلو سازی تبلیغات روی شیشه است که شامل نصب شبرنگ روی شیشه مغازه، نصب استیکر روی شیشه مغازه، نصب برچسب روی شیشه سکوریت و... می باشد که در این مطلب قصد داریم به انواع آن بپردازیم؛ لذا اگر قصد سفارش و قیمت برچسب و استیکر روی شیشه را دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

برچسب روی شیشه

تبلیغات و نصب برچسب روی شیشه 

همانطور که می دانیم تبلیغات دامنه وسیع و گسترده ای دارد که شامل زیر شاخه های متفاوتی می باشد که یکی از آنها تبلیغات روی شیشه مغازه ها، شرکت ها و ارگانهاست که تمامی آنها را صنعت و شغل تابلو سازی دربر می گیرد و در حقیقت انجام این شکل از تبلیغات را شرکت های تابلو سازی انجام می دهند.

در رابطه با تبلیغات برچسب روی شیشه باید عنوان کنیم که این تبلیغات یکی از تبلیغات مقرون به صرفه در تابلو سازی است که برخی از مشاغل به دلیل محدودیت بودجه تبلیغاتی خود از آن بهرمند هستند.

برچسب شیشه مغازه

برچسب شیشه مغازه

از پرکاربردترین موارد در تبلیغات روی شیشه ها مربوط می شود به نصب برچسب روی شیشه مغازه که صاحبان مغازه ها می توانند به واسطه آن اقدام به معرفی محصولات و خدمات خود به عابرین و مشتریان نمایند.

در ادامه جهت آگاهی و آشنایی بیشتر مشتریان به معرفی انواع برچسب روی شیشه مغازه ها می پردازیم.

روزرنگ و شبرنگ نوشته روی شیشه مغازه

روزرنگ و شبرنگ نوشته روی شیشه مغازه

روزرنگ و شبرنگ یک نوع لیبل یا همان برچسب است که به صورت رول در بازار به فروش می رسد و یکی از متریال های چسبی پرکاربرد در تبلیغات روی شیشه مغازه ها می باشد.

تفاوت بین شبرنگ و روزرنگ هم در این است که شبرنگ چسب قویتری نسبت به روزرنگ دارد و همانطور که از نام هر دو آنها مشخص است، شبرنگ قابلیت دید در شب و روزرنگ قابلیت دید در روز را دارد.

البته ناگفته نماند که شبرنگ علاوه بر دید در شب، در روشنایی هوا هم کاملا قابل رویت است.

استیکر روی شیشه

استیکر روی شیشه

استیکر یک نوع دیگر از برچسب است که قابلیت چاپ با رنگ های مختلف روی آن وجود دارد؛ استفاده از استیکر روی شیشه مغازه هایی که صاحبان آن تمایل دارند روی شیشه مغازه تبلیغات خود را به صورت تصویر و رنگ های متنوع انجام دهند می تواند یکی از گذینه های مثبت باشد.

برچسب روی شیشه سکوریت (مات کن)

برچسب روی شیشه سکوریت

یکی از کاربردهای دیگر برچسب مربوط می شود به نصب برچسب روی شیشه سکوریت که به طور معمول به چند روش تقسیم بندی می شود که عبارتند از نصب شبرنگ روی شیشه سکوریت، نصب روزرنگ روی شیشه سکوریت، نصب استیکر روی شیشه سکوریت و نصب مات کن روی شیشه سکوریت.

از بین برچسب هایی که نام بردیم و روی شیشه سکوریت نصب می شوند هم باید به نصب برچسب مات کن روی شیشه سکوریت اشاره نماییم که با کمی دقت روی شیشه سکوریت های شرکت ها و ارگانها می توانیم نمونه های بسیاری از آن را مشاهده نماییم.

طرح برچسب روی شیشه مغازه

طراحی از مهمترین موارد در تبلیغات است که باید از آن به عنوان موثرترین عامل در جذب مخاطب نام برد که این موضوع در مورد طرح برچسب روی شیشه مغازه ها نیز صدق می کند.

با توجه به اینکه نصب برچسب روی شیشه مغازه یک نوع تبلیغات ارزان قیمت است و متناسب با قیمتی که دارد هم باید از این نوع تبلیغ انتظار بازخورد داشت، پیشنهاد می شود از طراحی منحصر به فردی در آن استفاده شود.

به عنوان مثال استفاده از لوگو تایپ ها به جای فونت های ساده یکی از روش های کاربردی و تاثیر گذار در جذب مشتری ها خواهد بود.

مشاغل و اصنافی که از برچسب روی شیشه استفاده می کنند

برچسب روی شیشه مشاغل

استیکر روی شیشه املاک

بیشترین سهم استیکر روی شیشه اصناف را می توان نصب استیکر روی شیشه املاک و مشاورین مسکن عنوان نمود؛ در واقع مشاورین املاک ترجیح می دهند که با نصب یک تابلو سردر با عنوان نام املاک خود، خدمات دیگرشان را به شکل نصب استیکر، روزرنگ یا شبرنگ روی شیشه معرفی نمایند.

استیکر روی شیشه آرایشگاه مردانه

نصب استیکر و شبرنگ روی شیشه آرایشگاه های مردانه نیز از کاربردهای دیگر تبلیغاتی با استفاده از برچسب بشمار می رود که معمولا آرایشگاه ها با نصب استیگر لوگو شانه، قیچی و مواردی مشابه اقدام به این شکل از تبلیغات می نمایند.

استیکر روی شیشه کافه

اگر به اکثر کافه ها و کافی شاپ ها دقت کنید می توانید نام کافی شاپ مورد نظر را به همراه لوگو فنجان و قهوه با استفاده از استیکر و شبرنگ روی شیشه آنها مشاهده نمایید که در نوع خود یک تبلیغ نوستالژی و جذاب بشمار می رود.

استیکر روی شیشه فست فود و رستوران

آخرین موردی که می خواهیم در رابطه با نصب استیکر روی شیشه نام ببریم مربوط می شود به تبلیغات روی شیشه فست فود و رستوران ها که نام رستوران و فست فود همراه با لوگو پیتزا، ساندویچ، همبرگر، ظرف غذا و… از موارد نصب استیکر روی شیشه رستوران و فست فود بشمار می رود.

نصب برچسب روی کرکره

نکته جالب دیگر این است که می توان انواع برچسب را روی کرکره مغازه ها و مکان های تجاری و یا حتی مسکونی نیز نصب کرد که این امر می تواند نام و نشان یک محل تجاری یا مسکونی را به نمایش عموم درآورد.

روش نصب برچسب روی شیشه و کرکره

روش نصب برچسب روی شیشه و کرکره
برچسب را می توان به روش های مختلفی روی شیشه یا کرکره نصب کرد که یکی از متداول ترین روش های آن استفاده از یک نوع برچسب دیگر است که چسبندگی کمی دارد و اصطلاحا به آن سلفون کم چسب می گویند.
روش کار با سلفون کم چسب هم به این صورت است که سلفون را روی برچسبی که قرار است روی شیشه یا کرکره چسبانده شود می چسبانیم که با این کار برچسب اصلی به سلفون چسبیده می شود و می توانیم به راحتی آن را روی محل مورد نظر نصب کنیم.

قیمت برچسب روی شیشه

نوع محصول روش محاسبه قیمت (تومان)
برش شبرنگ متر طول 230/000
برش روزرنگ متر طول 200/000
چاپ استیکر یو وی متر محیط 500/000