میوه فروشی یک شغل است که کارکنان مشغول به فعالیت در آن به فروش میوه جات، سبزیجات و موارد مشابه می پردازند؛ اما موردی که مانند بسیاری از مشاغل دیگر در میوه فروشی هم مطرح می شود این است که میوه فروشی ها برای اینکه بتوانند خود را به افراد یک محله معرفی کنند نیازمند تبلیغات هستند که یک روش تبلیغاتی ساخت تابلو های سردر، داخل مغازه، پشت شیه مغازه و... بشمار می رود.

تابلو میوه فروشی

میوه فروشی ها می توانند در یک فروشگاه، مغازه، پاساژها و... به فعالیت بپردازند که مسلما می توانند برای تبلیغات در مکان های نام برده شده اقدام به سفارش و خرید تابلو های تبلیغاتی نمایند که باید جهت سفارش انواع تابلو تبلیغاتی به شرکت ها و کارگاه های تابلو سازی مراجعه نمایند.

تابلو مغازه میوه فروشی

تابلو مغازه میوه فروشی

مغازه یک محل برای کسب درآمد است که افراد یک جامعه می توانند در مغازه ها اقدام به تاسیس و راه اندازی مشاغل مختلفی نمایند؛ به عنوان مثال می توانند در یک مغازه به فروش میوه بپردازند و برای سردر آن یک نوع تابلو تبلیغاتی سفارش دهند.
تابلو مغازه میوه فروشی تاثیر بسیار زیادی در درآمد میوه فروشی خواهد داشت که مسلما این مورد یک امر اثبات شده در تبلیغات است؛ در واقع باید گفت که تبلیغات رابطه مستقیمی با فروش و درآمد زایی دارد که در مورد میوه فروشی و تابلو مغازه میوه فروشی هم صدق می کند.
میوه فروشی ها می توانند برای کسب و کارشان انواع تابلو های تبلیغاتی را سفارش دهند که هر کدام از آنها می توانند از ظاهر های متفاوتی برخوردار باشند؛ اما باید گفت که ماهیت تمامی آنها تبلیغات است که در ادامه به توضیح چند نوع از آنها به عنوان یک تابلو تبلیغاتی مناسب برای میوه فروشی ها خواهیم پرداخت.

تابلو چلنیوم میوه فروشی

حروف های برجسته در تابلو سازی از تابلو های تبلیغاتی پر فروش هستند که در انواع مختلفی تولید می شود و یکی از مشهور ترین آنها هم حروف برجسته چلنیوم نام دارد که اکثرا به آن تابلو چلنیوم می گویند؛ تهیه تابلو چلنیوم برای میوه فروشی ها یکی از تابلو های تبلیغاتی زیبا و کارآمد بشمار می رود که میوه فروشی ها و صاحبان آن می توانند تابلو چلنیوم را در رنگ های مختلف همراه با فونت های متنوع برای اسم تابلو میوه فروشی خود انتخاب نمایند و روی سردر مغازه میوه فروشی نصب کنند.
متن تابلو میوه فروشی با استفاده از تابلو چلنیوم می تواند به بهترین شکل میوه فروشی مورد نظر را به افراد معرفی نماید و نکته جالبتر هم اینکه با توجه به قابلیت نور پردازی تابلو چلنیوم می توان در تاریکی هوا هم شاهد نمایی زیبا از معرفی مغازه میوه فروشی بود.

تابلو فلکسی میوه فروشی

میوه ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها رنگ های مختص به خود را هم دارند که این نکته در ساخت تابلو تبلیغاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می بایست به آن توجه شود؛ یکی از تابلو های تبلیغاتی که می تواند رنگ بندی میوه ها را به خوبی به نمایش در آورد تابلو فلکسی فیس است.
تابلو فلکسی بیش از 20 سال است که توسط تابلو سازی ها تولید می شود؛ این تابلو قابلیت نور پردازی را هم دارد و ساختمان آن به این شکل است که یک فریم آهنی به شکل جعبه دارد که درون آن نور پردازی می شود و روی تابلو چاپ قرار می گیرد و متریالی که تبلیغات و متن روی آن چاپ می شود فلکسی نام دارد.
تابلو فلکسی فیس دارای مزیتی است که می توان بعد از گذر سالها اقدام به تعویض چاپ آن نمود؛ ضمنا این نکته را هم باید گفت که تابلو فلکسی نسبت به حروف های برجسته قیمت پایین تری هم دارد که مسلما با توجه به همین مورد نمی توان توقع طول عمر بالای آن را هم داشت، لذا تعویض چاپ آن بعد از گذشت مدت زمان مشخص الزامی خواهد بود.

تابلو کامپوزیت میوه فروشی

یکی از با دوام ترین متریال ها در تابلو سازی کامپوزیت است که از آن به عنوان زمینه حروف های برجسته استفاده می شود؛ میوه فروشی ها می توانند با سفارش تابلو کامپوزیت برای سردر مغازه خود و نصب حروف های برجسته رو آن، کسب و کار و تبلیغاشان را به مدت طولانی تضمین نمایند چرا که طول عمر کامپوزیت و حروف های برجسته بسیار بالاست.
مورد دیگر در تابلو کامپوزیت هم که باید به آن اشاره داشت این است که تابلو کامپوزیت دارای تنوع رنگ بالایی می باشد و می توان آن را در طرح های متفاوتی هم اجرا نمود.

تابلو نئون فلکسی میوه فروشی

یکی از تابلو هایی که از جدید ترین های تابلو سازی بشمار می رود و تنوع رنگ بسیار بالایی را هم دارد تابلو نئون فلکسی است که تولید آن الهام گرفته از تابلو های نئون شیشه ای قدیمی می باشد؛ تابلو نئون فلکسی یک نوع پلاستیک نرم انعطاف پذیر است که رنگ های مختلفی هم دارد.
درون پلاستیک نئون فلکسی، ال ای دی به کار رفته است که با روشن شدن آن می توانیم شاهد روشنایی نئون فلکس با توجه به رنگ آن باشیم که یکی از مناسب ترین تابلو ها برای پشت شیشه مغازه میوه فروشی ها، داخل و یا سردر آنها بشمار می رود.

بنر میوه فروشی

یکی از ارزانترین متریال هایی که می توان از آن به عنوان یک تابلو تبلیغاتی استفاده نمود، بنر است؛ بنر یک نوع پلاستیک شبیه به سفره است که قابلیت چاپ روی آن وجود دارد که این چاپ با استفاده از دستگاه چاپ بنر یا همان دستگاه چاپ فلکسی صورت می گیرد.
در حال حاضر بنر های متفاوت همراه با برند های مختلفی در بازار موجود هستند که می توان بهترین نوع آنها را بنر های کره ای عنوان کرد، چرا که دوام و ماندگاری نسبتا بالایی را دارند؛ در مورد چاپ روی بنر هم باید به یاد داشت که اگر چاپ بنر با استفاده از جوهر ها و دستگاه های مرغوب انجام شود می توان انتظار کیفیت و دوام مناسبی را از آن داشت.
چاپ بنر برای مغازه های میوه فروشی هم یک نوع تبلیغات برای ایشان است که از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.