لوازم خانگی یکی از مشاغلی است که افراد مشغول به کار در آن به فروش لوازم منزل می پردازند که مسلما مشتریان هدف آنها کسانی هستند که نیاز به خرید لوازم منزل دارند؛ اما در این رابطه یکی از موارد مهمی که ارتباط بین فروشنده و خریدار را رقم می زند، تبلیغات است که در ادامه مطلب قصد داریم به یکی از روش های تبلیغاتی که ساخت تابلو می باشد بپردازیم.

تابلو لوازم خانگی

در رابطه با ساخت تابلو های تبلیغاتی باید گفت که تولید تابلو ها در انواع متفاوتی صورت می گیرد که مسلما این عمل با استفاده از متریال های متفاوت توسط شرکت ها و کارگاه های تابلو سازی صورت می پذیرد که تابلو لوازم خانگی هم از این امر مسثنی نمی باشد؛ لذا توصیه می کنیم مشتریانی که قصد سفارش تابلو لوازم خانگی را دارند تا انتها این مطلب همراهی نمایند.

طرح تابلو لوازم خانگی

اولین موردی که سفارش دهنده تابلو لوازم خانگی باید به آن دقت داشته باشد طرح تابلو است که توسط طراحان شرکت تابلو سازی انجام می گیرد؛ مسلما یک طراحی اصولی می تواند مشتریان بسیاری را به سمت و سوی یک مغازه لوازم خانگی سوق دهد که می توانیم از مهمترین مواردی که یک طراح باید به آنها توجه داشته باشد را مواردی مانند رنگ تابلو، فونت تابلو، ابعاد تابلو و ... عنوان نماییم تا با توجه به آنها بتوان تبلیغات تابلو لوازم خانگی را به بهترین شکل به نمایش در آورد.


نمونه تابلو لوازم خانگی

همانطور که گفتیم تابلو های تبلیغاتی را می توان در انواع متفاوتی به مرحله تولید و نصب رساند؛ در حقیقت می توان گفت که تابلوهای تبلیغاتی نمونه های متفاوتی را شامل می شود که تابلو لوازم خانگی هم به همین شکل می باشد؛ لذا در ادامه مطلب می توانیم با چند نمونه تابلو لوازم خانگی که از پر فروش ترین و کاربردی ترین تابلو های لوازم خانگی در تابلو سازی هستند آشنا شویم لذا پیشنهاد داریم جهت شناخت بیشتر هر کدام از آنها با کارشناسان تابلو سازی نوین لایت در تماس باشید.

تابلو چنلیوم لوازم خانگی

تابلو چنلیوم لوازم خانگی
متن تابلو لوازم خانگی را می توان به شکل های مختلفی روی یک تابلو لوازم خانگی اجرا نمود؛ به عنوان می توان متن و تصاویر را به شکل تابلو فلکسی، تابلو لایت باکس، تابلو روان، تابلو استیل و ... اجرا کرد؛ یکی از این مدل تابلو ها که می توان از آن در تولید تابلو لوازم خانگی استفاده کرد تابلو حروف برجسته چنلیوم می باشد؛ تابلو چلنیوم لوازم خانگی علاوه بر اینکه به شکل حروف برجسته قابل ساخت می باشد این قابلیت را هم دارد که به صورت یک لایت باکس هم به مرحله تولید و نصب برسد.
نکته دیگر اینکه تابلو چلنیوم علاوه بر تولید به شکل یک لایت باکس، قابلیت ساخت در انواع دیگری هم دارد که برخی از انواع تابلو چلنیوم عبارتند از تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، تابلو چلنیوم نور اندریک و ...

تابلو فلکسی لوازم خانگی

تابلو فلکسی لوازم خانگی
تابلو فلکسی یکی از تابلو هایی است که قابلیت چاپ روی آن فراهم می باشد که این چاپ می تواند شامل متن و تصاویر متفاوتی باشد؛ مسلما یکی از تابلو هایی که می تواند در جهت تبلیغات مغازه یا فروشگاه لوازم خانگی مورد استفاده قرار گیرد، تابلو فلکسی است که به دو شکل نور پردازی شده و بدون نور قابل اجرا می باشد.

تابلو کامپوزیت لوازم خانگی

تابلو کامپوزیت لوازم خانگی
کامپوزیت یک نوع آلومینیوم است که بیشتر به عنوان نما سازی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و یکی دیگر از کاربرد های آن هم مربوط می شود به صنف تبلیغات و تابلو سازی که تابلو سازان بیشتر از آن به عنوان زیر سازی حروف های برجسته استفاده می کنند؛ به عنوان مثال برای ساخت یک تابلو مغازه لوازم خانگی می توان ابتدا از کامپوزیت استفاده کرد و روی کامپوزیت را حروف های برجسته با نام و برند لوازم خانگی نصب کرد.

بهترین تابلو لوازم خانگی

اگر بخواهیم با بهترین تابلو لوازم خانگی آشنا شویم باید یک مورد مهم را در نظر داشته باشیم و آن هم نسبت ابعاد به متن تابلو می باشد؛ به عنوان مثال باید گفت تابلو هایی که ابعاد آنها نسب به متنی که دارند کمتر است می بایست به شکل تابلو های لایت باکس یا فلکسی فیس ساخته شوند و یا بر عکس این مورد اگر نسبت ابعاد به متن مناسب بود می توان از انواع تابلو های حروف برجسته نیز به کار برد و در نهایت هم اینکه موضوع بهترین تابلو لوازم خانگی علاوه بر موارد عنوان شده رابطه مستقیمی با نوع سفارش و سلیقه مشتریان خواهد داشت.

قیمت تابلو لوازم خانگی

در آخر هم می رسیم به قیمت گذاری روی تابلو لوازم خانگی که باید به طور خلاصه و مفید عنوان کرد که قیمت تابلو لوازم خانگی با توجه به ابعاد تابلو، نوع تابلو و متریال های به کار رفته در تابلو محاسبه خواهد شد.