امروزه سوپر مارکت ها و بقالی های فعال در سراسر کشور وجود دارند که افراد می توانند مایجتاج روزانه خود را از آنها دریافت کنند که این دریافت ها در برخی از آنها علاوه بر اینکه می تواند به شکل حضوری انجام گیرد به شکل تلفنی و یا اینترنتی نیز قابل تهیه می باشد؛ نکته ای که در این مبحث می خواهیم به آن بپردازیم تبلیغات مغازه سوپر مارکت ها از نوع تابلو سردر مغازه است که پیشنهاد می شود جهت تهیه و خرید یک تابلو تبلیغاتی مناسب سوپر مارکت تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تابلو مغازه سوپر مارکت | تابلو مغازه بقالی

سوپر مارکت و بقالی

سوپر مارکت و بقالی از لحاظ ماهیت و نوع کاربری بسیار شبیه به هم هستند که در رابطه با این موضوع برخی از افراد هستند که عملکرد و نوع فعالیت سوپر مارکت و بقالی را یکسان می دانند؛ اما در واقعیت به این شکل نیست و به طور کلی باید گفت که با توجه به شباهت هایی که سوپر مارکت و بقالی ها با هم دارند، اما ماهیتی متفاوت دارند.

سوپر مارکت و بقالی
در تعریف بقالی باید گفت که بقالی مغازه ای است که اقدام به فروش مایحتاج روزانه مردم مانند لبنیات، حبوبات، تنقلات، شوینده و مواردی مشابه دارد که البته امروزه بقالی ها علاوه بر موارد فوق، اقدام به فروش دی وی دی و سی دی های فیلم، سریال، موزیک و بازی هم دارند.
در مقابل بقالی اگر بخواهیم تعریفی از سوپر مارکت داشته باشیم باید بگوییم که سوپر مارکت محلی تجاری است که از بقالی ها بزرگ تر است و داخل آن قفسه بندی شده است، به طوری که مشتریان با ورود به آن می توانند از داخل قفسه ها اقلام و مایحتاج خود را انتخاب و به سبد خریدشان اضافه نمایند.
سوپر مارکت ها علاوه بر اجناسی که در بقالی ها عرضه می گردد می توانند اقدام به فروش میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی مانند گوشت، مرغ، ماهی، سوسیس، کالباس، همبرگر و ... نیز نمایند.

سفارش تابلو مغازه سردر سوپر مارکت

سفارش تابلو مغازه سردر سوپر مارکت
یکی از بهترین روش هایی که سوپر مارکت ها با استفاده از آن مبادرت به تبلیغات می کنند تابلو تبلیغاتی است که به شکل تبلیغات محیطی و تابلو سردر مغازه صورت می پذیرد؛ سفارش تابلو مغازه سوپر مارکت ها در انواع مختلفی صورت می پذیرد که اجرا کننده و سازنده آنها گروه ها و شرکت های تابلو سازی می باشند.
مراحل سفارش تابلو مغازه سوپر مارکت ها به این صورت است که در ابتدا می بایست شرکت تابلو سازی یک کارشناس جهت اندازه گیری سردر مغازه سوپر مارکت به محل سوپر مارکت ارسال نماید، بعد از به دست آمدن ابعاد، اقدام به طراحی تابلو مغازه می شود که این کار توسط طراح مجموعه تابلو سازی انجام می گیرد.
بعد از طراحی تابلو و تایید طرح توسط سفارش دهنده، اقدام به تولید تابلو می گردد که مراحل این کار در کارگاه تابلو سازی و به دست تابلو سازان متخصص صورت می گیرد و در نهایت تابلو ساخته شده به محل نصب حمل می گردد و مبادرت به نصب تابلو مغازه سوپر مارکت توسط نصاب مجموعه تابلو سازی می شود.

انواع تابلو مغازه سوپر مارکت

انواع تابلو مغازه سوپر مارکت
تابلو مغازه و تابلو های تبلیغاتی در انواع مختلف و به صدها شکل ساخته می شوند که مسلما تمامی آنها با استفاده از متریال های متفاوتی تولید می شوند؛ اینکه چه متریال هایی در ساخت یک تابلو مغازه می بایست به کار گرفته شوند مستقیما مربوط می شود به نوع تابلو تبلیغاتی.
برخی از تابلو های تبلیغاتی که توسط مجموعه های تابلو سازی تولید می شوند عبارتند از تابلو لایت باکس، تابلو نئون، تابلو ال ای دی روان، تابلو ال ای دی ثابت، تابلو فلکسی فیس، تابلو نئون فلکسی، تابلو های شناسایی، تابلو راهنمای طبقات، بیلبورد های تبلیغاتی، انواع حروف برجسته و ...
به عنوان مثال متریالی که در تابلو چلنیوم به کار گرفته می شود عبارت است از لبه چنلیوم، پلکسی گلاس، پی وی سی و اس ام دی و در مقابل متریالی که در تولید تابلو ال ای دی ثابت استفاده می شود عبارت است از دیود ال ای دی، سیم، فیبر و پلکسی گلاس که مسلما و با توجه به این موارد می توانیم مجدد به همین مورد دست پیدا کنیم که نوع متریال تاثیر مستقیمی در نوع تابلو تبلیغاتی خواهد داشت.

بهترین تابلو مغازه سوپر مارکت چیست؟

بهترین تابلو مغازه سوپر مارکت چیست؟
همانطور که گفتیم تابلو های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها در نوع خود تاثیرات متفاوتی را در تبلیغات، بازاریابی و جذب مشتریان دارند که این مورد در تابلو مغازه سوپر مارکت ها نیز صدق می کند؛ اما اینکه بهترین تابلو برای سوپر مارکت ها و بقالی ها چه نوع تابلویی است از دو جنبه قابل بررسی است که یکی از آنها مربوط می شود به بحث سلیقه مشتری و دیگری مربوط می شود به مباحث فنی و کارشناسی بازاریابی از طریق تابلو تبلیغاتی.
موردی که مربوط می شود به سلیقه مشتری کاملا واضح است و نیازی به توضیح خاص در این رابطه نیست و همانطور که از نامش مشخص است بهترین تابلو مغازه در این مورد مربوط می شود به سلیقه مشتری که ممکن است از دید مشتری تابلو نئون فلکس مناسب یک مغازه باشد و یا اینکه تابلو چلنیوم مناسب باشد.
اما اگر بخواهیم از نظر کارشناسی و فنی به این قضیه رویکرد داشته باشیم باید گفت که انتخاب بهترین تابلو مغازه سوپر مارکت باید توسط کارشناس تابلو سازی بررسی شود که شامل مواردی چون محل تابلو مغازه، ارتفاع سردر مغازه، ابعاد تابلو مغازه، طرح تابلو مغازه و ... می شود که با توجه به این موارد، شرکت تابلو سازی می تواند بهترین تابلو تبلیغاتی سوپر مارکت را به مشتری پیشنهاد دهد.


قیمت تابلو مغازه سوپر مارکت

قیمت تابلو مغازه سوپر مارکت
در آخر می رسیم به مبحث قیمت تابلو مغازه سوپر مارکت که در این رابطه باید گفت با توجه به اینکه تابلو های تبلیغاتی و تابلو مغازه در انواع مختلفی تولید و ساخته می شوند، مسلما بحث قیمت گذاری آنها نیز متفاوت خواهد بود که قطعا قیمت گذاری تابلو مغازه سوپر مارکت هم از این امر مستثنی نمی باشد؛ البته موارد دیگری مانند ابعاد تابلو، برند متریال های به کار رفته در تولید تابلو و موارد مشابه دیگر در قیمت تابلو مغازه سوپر مارکت تاثیر گذار می باشند.