ساخت تابلوهای تبلیغاتی سر درب برای مشاغل مختلفی در جهت معرفی خدمات یا محصولاتشان یکی از مباحث و عناوین مهم تبلیغاتی بشمار می رود که تابلو مشاورین مسکن یا املاک نیز از این مهم مستثنی نخواهد بود و برای بازاریابی و عقد قراردادهای ملکی از نیازهای ضروری صنف املاک بشمار می رود.

اگر شما هم صاحب یک مغازه املاک هستید و یا قصد راه اندازی آن را دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید تا با آگاهی بیشتر اقدام به خرید و سفارش تابلو املاک کنید.

تابلو مشاورین املاک

طرح تابلو مشاور املاک

در ابتدای تصمیم گیری و اقدام به سفارش تابلو تبلیغاتی املاک می بایست تابلو مورد نظر طراحی شود تا از خروجی نهایی تابلو با خبر باشیم.
طراحی تابلو تبلیغاتی املاک با توجه به نوع آن که می تواند شامل تابلو سردر و یا محیط داخل املاک باشد متفاوت می باشد که بهتر است با مشاوره طراح مجموعه تابلو ساز اقدام به این کار شود.

انواع تابلو املاک

تابلوهای تبلیغاتی املاک در انواع مختلفی ساخته می شود که هر کدام از آنها از نام های مختص به خود برخوردارند که در ادامه به برخی از پر طرفدارترین آنها می پردازیم.

تابلو چلنیوم املاک

ساخت تابلو چلنیوم برای املاک

در رابطه با تابلو چلنیوم مطالب بسیاری را عنوان نموده ایم و توضیح داده ایم که تابلو چلنیوم یک نوع حروف در تابلو سازی است که در دسته حروف های برجسته قرار دارد.
بدون اغراق استفاده تابلوی چلنیوم برای املاک از بهترین روش های تبلیغاتی است و می توان انتظار داشت که با سفارش تابلو چلنیوم املاک، مشتریان زیادی اقدام به همکاری با املاک فوق نمایند؛ لذا پیشنهاد می شود برای تابلو مغازه املاک خود، به تابلو چلنیوم نگاهی ویژه داشته باشید.

تابلو فلکسی املاک

تابلو تبلیغاتی فلکسی املاک
با سفارش تابلو فلکسی املاک می توان امکانات ویژه ای را برای تابلو سردر املاک رقم زد که مهمترین آن چاپ تصاویری از ملک روی تابلو فلکسی می باشد؛ چرا که قابلیت چاپ روی تابلو فلکسی از مهمترین و اصلی ترین مزایای این تابلو تبلیغاتی بشمار می رود.

تابلو چوبی مغازه املاک

تابلو چوب ترمووود مغازه املاک
در یکی از مطلب با عنوان تابلو مغازه چوبی به توضیحات مفیدی پرداختیم و به این نتیجه رسیدیم که چوب به عنوان یک ماده انحصاری می تواند در ساخت و تولید سازه های صنعتی به کار گرفته شود؛ اما امروزه یکی از عمده مصارف چوب را می توان در صنعتی به نام تابلو سازی عنوان کرد.
کاربردی ترین نوع چوب در حرفه تابلو سازی چوب ترمو است که از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد که ساخت تابلو مغازه املاک با استفاده از آن از زیباترین و بادوام ترین تابلوها خواهد بود.

تابلو استیل و فلز املاک

تابلو حروف استیل و فلز املاک

حروف برجسته از نوع آهن و استیل هم از دیگر تابلوهای تبلیغاتی مناسب برای املاک است که مشاورین مسکن از آن برای تبلیغات از نوع تابلو سردر و یا محیط های داخلی استفاده می کنند.

تابلو کامپوزیت مشاور املاک

ساخت تابلو کامپوزیت مشاور املاک

نصب حروف های برجسته املاک برای نمایش و دید بهتر نیاز دارند تا روی یک زیر سازی نصب شوند که تابلو کامپوزیت از بهترین گذینه ها و زیر سازی ها برای تابلو املاک بشمار می رود.

تابلو لایت باکس املاک

تابلو لایت باکس املاک
اگر برای سفارش تابلوی املاک نیازمند نمایش دادن عکس ها و تصاویر زیبا داخل دفتر املاک خود هستید، تابلو لایت باکس گذینه ای بسیار مناسب در این جهت خواهد بود.
تابلوهای لایت باکس انواع مختلفی دارند که تمام آنها قابل نورپردازی و روشنایی هستند؛ لذا تابلوی لایت باکس برای املاک علاوه بر زیبایی می تواند در نورپردازی دفاتر املاک نیز مثبت واقع شود.

تابلو بنر املاک

اگر در پی تابلو ارزان برای املاک هستید، تابلو بنر می تواند از مناسب ترین گذینه ها باشد؛ اما باید به این موضوع دقت کرد که با توجه به اینکه تابلو بنر در مقایسه با تابلوهای تبلیغاتی دیگر از دوام بالایی برخوردار نیست؛ حداقل کار این است که از بهترین نوع آن برای تبلیغات املاک استفاده شود.

نمونه تابلو مشاور املاک (تابلو فلکسی، تابلو چلنیوم و..)

تصاویر زیر مربوط به نمونه تابلو فلکسی املاک، نمونه تابلو چلنیوم املاک، نمونه تابلو استیل املاک، نمونه تابلو لایت باکس املاک و... می باشد که می توانید با مشاهده آنها در سفارش تابلوی املاک خود، پیش زمینه ای داشته باشد.

          

 

         

 

         

 

         

 

تابلوهای مناسب داخل دفتر املاک کدامند؟

تابلو برای داخل دفتر املاک
تابلوهای تبلیغاتی داخل دفاتر ملکی و املاک را می توان در انواع و متن های مختلفی نصب کرد ولی اکثر مغازه داران املاک، تابلوها را مطابق با نمونه های نام برده زیر استفاده می کنند.

لوگو املاک

نام املاک

نقشه جهان

نقشه ایران


بهترین تابلو روی شیشه املاک

نوشته روی شیشه املاک
معمولا متن و نوشته روی شیشه املاک به سه روش انجام می شود؛ برچسب، تابلو ال ای دی ثابت و تابلو نئون فلکسی که پیشنهاد می شود برای ساخت یک تابلو املاک لاکچری از تابلو نئون فلکسی یا ال ای دی روی شیشه استفاده شود که باید گفت تابلو نئون فلکسی از مدرن ترین تابلوهای روی شیشه مغازه ها بشمار می رود.

نکات مهم قبل از سفارش تابلو مغازه املاک

قبل از سفارش تابلو دفتر املاک یا مغازه املاک به نکات زیر توجه داشته باشید.

اسم و نام مناسب برای مغازه املاک 

انتخاب اسم برای تابلو مغازه املاک یکی از مهمترین موارد در برند سازی است، چرا که این نام قرار است سالیان سال برای یک مغازه درآمد زایی کند.
بهتر است برای انتخاب نام مغازه مشاورین املاک، نامی پر محتوا و با معنی انتخاب شود تا مشتریان را به همکاری با املاک تشویق کند.
مورد دیگر در رابطه با انتخاب اسم برای تابلو مغازه املاک این است که سعی کنید تنها به معنی اسم توجه نداشته باشد و نامی را انتخاب کنید که در کنار مفهومی بودن، ساده نیز باشد تا به راحتی در اذهان باقی بماند.

مجوز تابلو مغازه املاک

قبل از ثبت سفارش تابلو مغازه املاک، حتما می بایست اقدام به دریافت مجوز نصب تابلو املاک نمود؛ که برای دریافت آن باید به شهرداری منطقه محل نصب تابلو مراجعه شود.

طراحی تابلو املاک

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان کردیم، طراحی تابلو املاک از مراحل اولیه در ثبت سفارش است که مجددا یادآور می شویم که به طرح تابلو مغازه املاک بسیار دقت داشته باشید.

انتخاب تابلو ساز ماهر برای ساخت تابلو املاک

در نهایت برای اینکه بتوانیم شاهد یک خروجی زیبا از تابلو تبلیغاتی خود باشیم، باید مراحل ساخت تابلو را به دست تابلو سازی های حرفه بسپاریم؛ لذا در انتخاب تابلو ساز حرفه ای و ماهر حتما دقت لازم را داشته باشید.

خدمات مربوط به سفارش تابلو املاک در تابلو سازی نوین لایت

طرح رایگان تابلو مشاور املاک

طراحی تابلو مغازه و دفاتر املاک توسط مجموعه ما به صورت کاملا رایگان انجام می گیرد.

قیمت تابلو املاک

ساخت تابلو املاک در کارگاه تابلو سازی نوین لایت و با استفاده از دستگاه های مدرن انجام می گیرد که با توجه به این مورد می توانید تابلو املاک خود را با قیمت مناسب سفارش دهید.

ضمانت تابلو تبلیغاتی املاک

تمامی تابلوهای ساخته شده در مجموعه ما دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشند.