آزمایشگاه به محل یا مکانی گفته می شود که با استفاده از وسیله های خاص در آن اقدام به انجام آزمایشات متفاوت می شود که یکی از انواع آزمایشات مربوط می شود به انواع  آزمایش های پزشکی.

تابلو تبلیغاتی آزمایشگاه
تبلیغات برای آزمایشگاه ها از موارد ضروری بشمار می رود؛ چرا که به واسطه آن می توانند فعالیت خود را به مشتریان هدف اطلاع رسانی کنند.
از تبلیغاتی که امروزه آزمایشگاه ها برای مطرح شدن و شناخته شدن در سطح جامعه از آن استفاده می کنند می توان به ساخت تابلوهای تبلیغاتی اشاره نمود که در ادامه به موراد مهم و چند نمونه از آنها خواهیم پرداخت.

نکات مهمی که باید در تابلو آزمایشگاه به آن دقت شود

نکات مهمی که باید در تابلو آزمایشگاه به آن دقت شود
قبل از سفارش تابلو آزمایشگاه ها به شرکت تابلو سازی باید به مواردی دقت شود تا اینکه بتوان بهترین خروجی و تاثیر گزاری را در تابلو شاهد بود.

ابعاد تابلو آزمایشگاه

ابعاد یکی از موارد مهمی است که باید قبل از ساخت تابلو تبلیغاتی به آن دقت شود و متناسب با سردر آزمایشگاه باشد؛ به عنوان مثال اگر سردر ورودی یک آزمایشگاه 3 متر است می بایست طول تابلو ساخته شده نیز 3 متر باشد و از آن تجاوز نکند.

طرح و متن تابلو آزمایشگاه

همانطور که گفتیم آزمایشگاه ها در راستای آزمایشات متعددی تاسیس می شوند و هر کدام از آنها آزمایشات مختص به خود را انجام می دهند؛ مسلما طراحی تابلو آزمایشگاه می تواند به راحتی نوع فعالیت آزمایشگاه را به مشتریان و مخاطبان معرفی نماید.
به عنوان مثال برای ساخت یک آزمایشگاه پاتوبیولوژی می توان روی تابلو یک باکس نورانی با تصویر میکروسکوپ و موارد مربوط به آزمایشگاه فوق را نصب کرد.

رنگ تابلو آزمایشگاه

رنگ بندی تابلو آزمایشگاه هم از دیگر نکات مهم است که باید به آن توجه داشت؛ با استفاده از رنگ بندی های متضاد برای تابلو آزمایشگاه می توان به خوبی تابلو را به نمایش گذاشت؛ به عنوان مثال برای زمینه های تیره باید از متن روشن استفاده کرد و در مقابل برای زمینه های روشن باید از رنگ تیره استفاده نمود.


انواع تابلو تبلیغاتی برای آزمایشگاه

در ادامه با چند نوع از تابلوهای پر استفاده برای آزمایشگاه ها آشنا خواهیم شد.

حروف چنلیوم و پلکسی آزمایشگاه

تابلو چلنیوم برای آزمایشگاه

آزمایشگاه هایی که به دنبال یک تابلو تبلیغاتی با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب و البته زیبا هستند، تابلو چلنیوم می تواند یکی از پیشنهادهای جالب باشد، چرا که این مدل از تابلو یکی از حروف های برجسته است که برجستگی آن تاثیر قابل توجهی در دید و جذب مشتری خواهد داشت.
از مزایای دیگری که می توان تابلو چلنیوم را برای آزمایشگاه ها مهم و کاربردی برشمرد عبارتند از مصرف پایین برق و تنوع بالا در ساخت.

تابلو فلکسی برای آزمایشگاه

برخی از آزمایشگاه ها ترجیح می دهند تا از تصاویر مختلفی روی تابلو سردر خود استفاده کنند که در این مواقع پیشنهاد شرکت های تابلو سازی می تواند تابلو فلکسی باشد. 

تابلو نئون پلاستیک برای آزمایشگاه

حروف برجسته نئون پلاستیک که با نام تابلو نئون پلاستیک هم شناخته می شود از دیگر تابلوهایی است که پیشنهاد می شود به دلیل قابلیت نور پردازی، دوام بالا و زیبایی برای تابلو آزمایشگاه به کار گرفته شود.

تابلو کامپوزیت آزمایشگاه

کامپوزیت یک زیر سازی برای حروف های برجسته است که برای آزمایشگاه هایی که از حروف برجسته در تبلیغاتشان استفاده می کنند از مناسب ترین زیر سازی ها بشمار می رود که دلایل اصلی آن هم دوام بالا و تنوع رنگ در ورق های کامپوزیت می باشد.

تابلو لایت باکس آزمایشگاه

تابلو لایت باکس هم از دیگر تابلوهایست که می توان برای تبلیغات آزمایشگاه ها از آن استفاده کرد که البته معمولا به کارگیری از انواع تابلو لایت باکس بیشتر به عنوان محیط داخلی آزمایشگاه می باشد.

قیمت تابلو آزمایشگاه

گفتیم که تابلوها انواع مختلفی دارند که می توان از اکثر آنها برای تبلیغات آزمایشگاه ها استفاده کرد و موردی که در اینجا حائز اهمیت است این است که قیمت تابلو آزمایشگاه با توجه به نوع آن محاسبه خواهد شد که می توانید در رابطه با کسب اطلاعات از قیمت ها با ما در تماس باشید.