در این مطلب قصد داریم به تابلو رستوران سنتی و تابلو فست فود که شامل تابلو سردر مغازه و یا محیط داخلی آنها می شود بپردازیم؛ لذا پیشنهاد می کنیم جهت آشنایی بیشتر با انواع تابلو رستوران، طرح تابلو رستوران و قیمت تابلو رستوران این مطلب را مطالعه نمایید تا در نهایت بتوانید بهترین تابلو رستوران را سفارش دهید.

رستوران محیطی است مانند مغازه، سالن و.. که در آن غذا صرف می شود و به طور کلی در دو دسته رستوران سنتی و فست فود وجود دارد که همه روزه بر تعداد آنها در سطح شهرها نیز افزوده می شود.
رستورانها برای معرفی بهتر خود به جامعه نیازمند تبلیغات هستند که یکی از راه ها و روش های مفید تبلیغاتی، تابلو تبلیغاتی می باشد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

نمونه تابلو رستوران

قبل از ادامه مطلب بهتر است چند نمونه عکس تابلو رستوران و فست فود را مشاهده کنیم

تابلو داخل رستوران          تابلو لبه سوئدی رستوران

 

تابلو چوبی رستوران          تابلو کامپوزیت و چلنیوم فست فود

 

تابلو لاسوگاسی فست فود          تابلو سردر مغازه فست فود

 

تابلو کیترینگ          تابلو نئون فلکسی فست فود

 

تابلو رستوران سنتی

تابلو رستوران سنتی
رستوران سنتی در ایران به رستورانی گفته می شود که در آن غذاهای سنتی ایرانی سرو می شود که این موضوع می تواند هر کشوری را شامل شود و در واقع هر کشوری در نوع خود دارای مکان ها و مغازه هایی است که غذای سنتی آن کشور در آن سرو می شود.
تابلو سردر رستوران سنتی یا تابلو مغازه رستوران سنتی می تواند یک راهکار و ابزار معرفی عالی برای تبلیغات رستوران باشد که استفاده از آن نقش قابل قبولی در افزایش درآمد رستورانها خواهد داشت.

انواع تابلو رستوران سنتی

تابلو رستوران سنتی در انواع مختلفی ساخته می شود که برخی از آنها عبارتند از تابلو چلنیوم، تابلو نئون، تابلو استیل، تابلو لایت باکس، تابلو فلکسی، تابلو کامپوزیت و...

بهترین تابلو برای رستوران

در ادامه با پر فروش ترین تابلو رستوران آشنا می شویم که این نوع از تابلوها در صنعت تابلو سازی و برای تمامی اصناف از بهترین ها و پر فروش ترین ها می باشند.

 جهت سفارش جدیدترین تابلو رستوران همراه با طراحی مدرن، خاص و رایگان با ما در تماس باشید.

تابلو چلنیوم رستوران

تابلو چلنیوم یکی از تابلوهای تبلیغاتی است که از انواع تابلو حروف برجسته بشمار می رود و امروزه انواع مشاغل از آن به عنوان تابلو شرکت، تابلو مغازه و... استفاده می کنند که تابلو رستوران ها نیز یکی از آنها بشمار می رود.

تابلو کامپوزیت رستوران

تابلو کامپوزیت هم یکی دیگر از بهترین تابلوها برای رستوران می باشد که اکثر رستوران داران اقدام به سفارش آن برای تبلیغاتشان می کنند؛ معمولا استفاده از تابلو کامپوزیت به این شکل می باشد که بعد از نصب آن روی سردر مغازه، حروف های برجسته روی آن نصب می شوند.

تابلو رستوران چوبی

به تابلوهایی که زمینه آنها چوب باشد تابلو چوبی گفته می شود که برای رستورانها نیز به کار گرفته می شوند، از کاربردی ترین چوبها که برای تابلو سردر مغازه استفاده می شوند باید چوب ترموود را نام برد.

تابلو برای داخل رستوران

تابلو تبلیغاتی علاوه بر اینکه به عنوان تابلو سردر استفاده می شود، برای تبلیغات داخل رستوران نیز به کار گرفته می شود که علاوه بر تبلیغات و برند سازی داخل رستوران، جنبه دکوراسیون و زیبایی تابلو را هم دارد.


نکات مهم در سفارش تابلو رستوران

نکات مهم در سفارش تابلو رستوران
قبل از سفارش تابلو رستوران پیشنهاد می کنیم به نکات زیر دقت کنید.

طراحی تابلو رستوران

یکی از مهمترین مواردی که قبل از سفارش تابلو رستوران سنتی باید به آن توجه داشته باشیم، طرح تابلو رستوران است که هر چه خلاقانه تر و زیباتر انجام شود می تواند در جذب بهتر مشتری برای رستوران کارآمد باشد.
پیشنهاد می کنیم برای طراحی تابلو رستوران سنتی از رنگ های مناسب، عکس انواع غذاها و خط هایی مانند خط نستعلیق، شکسته و یا خط های فانتزی استفاده کنید؛ حتی می توان برای طراحی متفاوت تابلو رستوران از لوگو تایپ ها نیز استفاده کرد.

ساخت تابلو رستوران

ساخت تابلو رستوران توسط مجموعه های تابلو سازی انجام می شود که بهتر است شرکت های تابلو سازی را برای سفارش تابلو رستوران انتخاب کنید که دارای رزومه و نمونه کارهای معتبری باشند.

قیمت تابلو رستوران

قیمت تابلو رستوران

نکته دیگر در رابطه با سفارش تابلو رستوران، قیمت تابلو رستوران است که صاحبان رستوران ها با توجه به بودجه خود باید نوع مناسب تابلو را انتخاب کنند که برای اطلاع دقیق از قیمت ها باید با مجموعه های تابلو سازی ارتباط داشته باشید.

 

تابلو فست فود

تابلو فست فود

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم فست فودها هم یک نوع رستوران هستند که تفاوت آنها با رستوران های سنتی در نوع غذاهاست؛ فست فودها غذاهایی مانند پیتزا، مرغ سوخاری، استیک، انواع ساندویچ و... را به مشتری ارائه می دهند و یکی از نکاتی که باید برای معرفی خود به مشتریان در نظر داشته باشند تابلو سردر مغازه می باشد.

انواع تابلو فست فود

تابلو فست فودها در نمونه ها و انواع متفاوتی تولید می شوند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم داشت.

 اگر نیازمند اطلاعات در رابطه با جدیدترین تابلو فست فود هستید می توانید با کارشناسان نوین لایت در تماس باشید.

تابلو چلنیوم فست فود

یکی از تابلوهایی که می توان بدون اغراق، پر کاربردترین تابلو برای تبلیغات فست فودها نام برد تابلو چلنیوم است؛ نکته جالبی که باعث می شود فست فودها از تابلو چلنیوم برای سردر مغازه خود استفاده کنند این است که تابلو چلنیوم در انواع مختلفی ساخته می شود که تابلو چلنیوم پانچ، نوراندریک، الماسی و... نمونه تابلو چلنیوم فست فود هستند.

تابلو لاسوگاسی فست فود

بدون شک دیگر تابلو تبلیغاتی برای فست فود، تابلو لاسوگاسی است که یک نوع از تابلو تبلیغاتی است که با استفاده از لامپ های لاسوگاسی تولید می شود که قبل از سفارش تابلو فست فود برای مغازه می توان نوع و رنگ آن را نیز انتخاب نمود.

تابلو ال ای دی فست فود

سفارش تابلو فست فود از نوع ال ای دی معمولا به دو شکل انجام می شود که یکی از آنها تابلو ال ای دی ثابت و دیگری تابلو ال ای دی روان می باشد؛ کاربرد تابلو ال ای دی ثابت برای فست فودها بیشتر به عنوان تابلو پشت شیشه فست فود و کاربرد تابلو ال ای روان معمولا به عنوان تابلو سردر فست فودها می باشد.

تابلو دیواری فست فود

برای محیط داخل فست فودها می توان با استفاده از تابلو تبلیغاتی اقدام به تبلیغات نمود که در انواع حروف برجسته، لایت باکس و... انجام می شود؛ تابلو دیواری فست فود هر چه زیباتر باشد مسلما می تواند باعث به وجود آمد فضایی گرم در رستورن باشد که در نهایت مشتریان بسیاری جذب رستوران می شوند.

نکات مهم در سفارش تابلو رستوران

نکات مهم در سفارش تابلو رستوران

نکته های که قبل از سفارش تابلو مغازه فست فود باید به آنها دقت کنید را در ادامه توضیح خواهیم داد.

طراحی تابلو فست فود

طراحی تابلو فست فود باید به شکلی باشد که به خوبی ماهیت کسب و کار و نوع فعالیت فست فود را نمایش دهد؛ پیشنهاد می شود برای تبلیغات فست فودها از رنگ هایی مانند قرمز، آبی، زرد، نارنجی، سبز و دیگر رنگ های مشابه استفاده شود تا بتوان مشتریان بیشتری را جذب کرد.

ساخت تابلو فست فود

همانطور که گفتیم تابلو فست فودها در انواع مختلفی تولید می شوند که تمامی آنها نیازمند مهارت و تجربه هستند؛ لذا پیشنهاد می شود ساخت تابلو فست فود را به دست تابلو سازان مجرب بسپارید.

قیمت تابلو فست فود

قیمت تابلو فست فود

قیمت گذاری تابلوهای تبلیغاتی به شکل های مختلفی انجام می شود که تابلو فست فود هم از این مورد جدا نیست و بهتر است برای اطلاعات جامع و کامل از قیمت ها با تابلوسازان در تماس باشید.

 

سوالات متداول

 

تابلو مناسب برای ساندویچی و پیتزا فروشی چیست؟

به طور کلی نمی توان گفت که کدام تابلو بهترین تابلو برای فست فودها می باشند، اما بیشترین تابلوهایی که برای فست فود مورد استفاده قرار می گیرند تابلوهایی مانند چلنیوم، لاسوگاسی، لبه سوئدی، نئون فلکسی و لایت باکس هستند.

مناسب ترین تابلو رستوران ایتالیایی چیست؟

در رابطه با تابلو سردر رستوران ایتالیایی باید گفت که امروزه حروف لبه سوئدی بیشترین کاربرد را برای رستوران ایتالیایی دارد.

انواع تابلو کیترینگ چیست؟

کیترینگ که برخی به آن کترینگ می گویند محلی برای آماده سازی غذا است و کیترینگ ها هم مانند رستورانها برای تبلیغات بهتر نیاز به تابلو تبلیغاتی دارند که می توان از انواع تابلو تبلیغاتی برای سردر کیترینگ استفاده نمود و هیچ محدودیتی در نوع تابلو وجود ندارد.