تبلیغات یکی از عوامل مهم در بازاریابی و کسب و کارها بشمار می رود که یکی از صدها نمونه آن مربوط می شود به تابلو مغازه که در انواع متفاوتی مانند تابلو کامپوزیت، تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو لایت باکس و مواردی دیگر انجام می شود که هر کدامشان از مزایا و قیمت های متفاوتی برخوردارند.

در سال 1402 چقدر برای تابلو تبلیغاتی مغازه هزینه کنیم؟

حتما این جمله را شنیده ایم که تبلیغات هزینه نیست؛ در حقیقت تبلیغاتی که به روش های اصولی و صحیح انجام گیرد می تواند بازگشت هزینه صورت گرفته را تضمین کرده و کسب و کارها را به درآمد زایی بالایی سوق دهد که تابلو مغازه هم به همین صورت می باشد.

اما اینکه چقدر برای تابلو مغازه هزینه کنیم نیازمند در نظر داشتن نکات مهمی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت تا بتوانیم در سال 1402 بهترین تابلو مغازه را با بهترین قیمت ممکن سفارش دهیم.

طرح تابلو مغازه

طرح تابلو مغازه
اولین هزینه ای که باید برای یک تابلو مغازه در نظر داشته باشیم مربوط می شود به طراحی تابلو مغازه که در نوع خود از مهمترین های سفارش تابلو مغازه بشمار می رود؛ طراحی تابلو مغازه قبل از ساخت تابلو، به دست طراح و با استفاده از نرم افزار های کامپیوتری انجام می گیرد.
هزینه ای که برای طراحی تابلو مغازه پرداخت می شود به مواردی مانند نوع تابلو و طراح مورد نظر بستگی دارد که پیشنهاد می شود برای طراحی تابلو مغازه حتما هزینه شود چرا که از مهمترین موارد در تبلیغات محیطی مغازه، طراحی تابلو مغازه است.
برنامه هایی که شرکت های تابلو سازی با استفاده از آنها تابلو مغازه ها را طراحی می کنند عبارتند از کورل، فتوشاپ و برخی از نرم افزار های 3 بعدی؛ همچنین جهت برنامه ریزی و طراحی تابلو هایی مانند تابلو روان، تابلو های پیکسلی و موارد مشابه نیز می بایست از نرم افزار های اختصاصی مربوط به این نوع تابلو ها استفاده شود.

نوع تابلو مغازه

نوع تابلو مغازه
هزینه بعدی که باید در سال 1402 برای تابلو مغازه در نظر داشته باشیم مربوط می شود به نوع تابلو تبلیغاتی، مسلما هر کدام از تابلو های تبلیغاتی که تابلو مغازه هم یکی از آنهاست در انواع مختلفی ساخته می شوند.
نوع تابلو ارتباط مستقیمی با قیمت تابلو و در نهایت هزینه تابلو مغازه خواهد داشت که در این رابطه پیشنهاد ما این است که از تابلوهایی زیبا و در عین حال مقرون بصرفه از لحاظ قیمت استفاده شود.
به عنوان مثال در میان حروف های برجسته، تابلو چلنیوم یکی از تابلو های پر طرفدار، زیبا و کاربردی است که نسبت به مزایایی که دارد از قیمت مناسبی هم برخوردار است و نصب آن در سردر یک مغازه می تواند برای کسب و کار مغازه فوق برند سازی و کسب درآمد خوبی داشته باشد.

قیمت تابلو مغازه

قیمت تابلو مغازه
قیمت تابلو مغازه همان هزینه ای است که باید برای تابلو پرداخت شود و در حقیقت هدف اصلی از هزینه ای که باید برای یک تابلو در نظر داشت مربوط می شود به قیمت تابلو؛ مسلما هر یک از تابلو های تبلیغاتی از قیمت های متفاوتی برخوردارند.
برای اینکه بتوانیم برای یک تابلو مغازه، هزینه متعادل داشته باشیم و در عین حال یک تابلو با کیفیت سفارش دهیم باید از قیمت تابلو مغازه اطلاعاتی کافی داشته باشیم؛ لذا مشاوره با کارشناسان و شرکت های تابلو سازی و دریافت اطلاعات تابلو ها و همچنین قیمت ها می تواند در این راستا کمک شایانی داشته باشد.
نکته دیگر هم در رابطه با قیمت تابلو مغازه این است که به هیچ عنوان نباید کیفیت را فدای قیمت پایین در سفارش تابلو مغازه نمود.

شرکت تابلو سازی

شرکت تابلو سازی
نکته دیگری که ارتباط مستقیمی با هزینه تابلو مغازه دارد مربوط می شود به شرکت تابلو سازی که قرار است سفارش تابلو مغازه را ثبت کند؛ در این رابطه باید دقت داشت که می توان با انتخاب یک مجموعه تابلو سازی که به کارگاه، نیروهای انسانی و دستگاه های روز مجهز است، تا حد زیادی از هزینه تابلو مغازه را کاهش داد.
نکته مهم که باید در رابطه با مرتبط بودن تابلو سازی و هزینه تابلو هم عنوان کرد این است که تابلو سازی هایی که مستقیما اقدام به تولید تابلو دارند مسلما می توانند قیمت‌های مناسب‌ تری را به مشتریان اعلام نمایند که این موضوع می تواند نقش قابل توجهی در هزینه تابلو مغازه داشته باشد.

هزینه تابلو های قیمت مناسب در سال 1402

هزینه تابلو های قیمت مناسب در سال 1402

در ادامه مطلب به توضیح چند نوع از تابلوهایی که می توانیم در سال 1402 با قیمت مناسب برای مغازه سفارش دهیم آشنا خواهیم شد.

تابلو چلنیوم

حروف های برجسته تنوع زیادی دارند که یک نوع آنها حروف برجسته چلنیوم است که به آن تابلو چلنیوم هم می گویند، تابلو چلنیوم که انواع مختلفی هم دارد در میان حروف های برجسته از قیمت مناسبی برخوردار است که البته کیفیت بالایی هم دارد و پیشنهاد ما برای انتخاب یک تابلو مغازه با هزینه مناسب در سال 1402 نیز بشمار می رود.

تابلو استیل

تابلو استیل هم یک مدل دیگر حروف برجسته است که با توجه به دوام و ماندگاری بالایی که دارد، قیمت مناسبی هم دارد و از دیگر پیشنهادات ما به عنوان یک تابلو تبلیغاتی با هزینه مناسب در سال 402 می باشد؛ ضمنا این مورد را هم باید گفت که تابلو استیل هم مانند تابلو چلنیوم در انواع متفاوتی تولید می شود.

تابلو نئون فلکسی

یک نوع از تابلو تبلیغاتی که از مدرن ترین و جدیدترین ها در تابلو سازی بشمار می رود، تابلو نئون فلکسی است، این مدل تابلو تبلیغاتی ظاهرش شبیه به تابلو نئون شیشه ای قدیمی است، با این تفاوت که جنس آن از پلاستیک بوده و از قیمت مناسبی هم برخوردار است که می توان در سال 1402 از آن به عنوان یک تابلو تبلیغاتی جهت تبلیغات بهرمند بود.

تابلو فلکسی

یکی دیگر از تابلو هایی که نسبت به بسیاری از تابلو های تبلیغاتی دارای قیمت مناسبی است، تابلو فلکسی فیس است که اکثر افرادی که به دنبال یک تابلو مغازه با قیمت پایین هستند این تابلو را برای سردر مغازه خود انتخاب می کنند.

تابلو ال ای دی ثابت

اگر بخواهیم در سال 1402 یک تابلو با هزینه مناسب برای پشت شیشه مغازه انتخاب کنیم می توانیم از تابلو های ال ای دی ثابت هم استفاده کنیم؛ تابلو ال ای دی ثابت علاوه بر اینکه دارای روشنایی است، از قیمت مناسب و کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد.

در آخر هم باید به مشتریان عزیز اعلام نمود که در صفحه اصلی وبسایت ما می توانید تمام تابلو ها و محصولات را مشاهده کرده و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهرمند باشید.