امروزه یکی از مهمترین نکات و عواملی که در کسب و کارها و جذب مشتری به سمت و سوی آنها نقش موثر و مفیدی را ایفا می کند مربوط می شود به تبلیغات که این مهم به روش ها و شیوه های متفاوتی اجرا می شود؛ در حقیقت تبلیغات انواع متفاوتی دارد که برخی از آنها عبارتند از تبلیغات اینترنتی، تبلیغات پیامکی، تبلیغات در تلویزیون، تبلیغات محیطی و ... که هدف از نگارش این مطلب پرداختن به یکی از انواع تبلیغات به نام تبلیغات محیطی است که در رابطه با این موضوع به توضیح جامعی از یک نوع تابلو تبلیغاتی به نام تابلو پی وی سی خواهیم پرداخت.

تابلو پی وی سی | حروف پی وی سی

قبل از پرداختن به اصل موضوع لازم می دانیم تا با تعریفی کلی از تبلیغات محیطی آشنا شویم.

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی

گفتیم که تبلیغات انواع متفاوتی دارد که یکی از آنها تبلیغات محیطی نامیده می شود؛ تبلیغات محیطی به نوعی از تبلیغات گفته می شود خارج از پیرامون افراد انجام گیرد؛ به عنوان مثال تابلو شرکت ها، تلویزیون های شهری، بیلبوردهای میان جاده ای، تابلو مغازه ها و مواردی مشابه نمونه هایی از تبلیغات محیطی بشمار می روند.
در رابطه با اجرای تبلیغات محیطی هم باید گفت که تبلیغات محیطی توسط شغلی به نام تابلو سازی انجام می گیرد؛ در واقع ساخت و تولید تابلو های تبلیغاتی که از آنها به عنوان تبلیغات محیطی استفاده می شود توسط تابلو سازان صورت می پذیرد که مسلما تولید آنها با استفاده از ابزار ها، دستگاه ها و متریال های متفاوت شکل می گیرد.
به عنوان مثال پلکسی گلاس، چنلیوم، استیل، پی وی سی و موارد بسیار دیگر از متریال ها و ملزومات تابلو سازی بشمار می روند.

پی وی سی چیست؟

پی وی سی چیست؟


پلاستیک انواع مختلفی دارد که یکی از آنها که بسیار پر کاربرد است و در صنایع مختلفی هم به کار می رود پلی وینیل کلراید (Polyvinyl chloride) است که با عنوان پی وی سی شناخته می شود؛ پلی وینیل کلراید یا همان پی وی سی از محصولات پتروشیمی پر طرفدار میان صنعت گران بشمار می رود چرا که یک نوع پلاستیک فشرده و در عین حال تقریبا انعطاف پذیر می باشد.
پی وی سی ها معمولا در ضخامت های متفاوتی تولید می شوند و به صورت ورق به فروش می رسند که در صنایعی مانند ساختمان سازی، کابینت سازی، تولید لوازم منزل، تابلو سازی و ... به کار می روند و پر کاربرد ترین ضخامت های آن معمولا بین 6 میلیمتر تا 20 میلیمتر است.
همانطور که گفتیم یکی از صنایعی که پی وی سی در آن به کار می رود، صنعت تابلو سازی است که در ادامه بیشتر با این موضوع آشنا خواهیم شد.

انواع تابلو پی وی سی

با استفاده از متریال پی وی سی که یکی از ملزومات تابلو سازی بشمار می رود می توانیم اقدام به تولید تابلو های تبلیغاتی متفاوتی نماییم که هر کدام از آنها در نوع خود قابلیت بازاریابی و جذب مشتری را دارند و مسلما استفاده و به کار گیری از آنها می تواند در کسب درآمد اصناف مهم واقع شود؛ لذا پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب جهت شناخت پر کاربرد ترین تابلو های پی وی سی با ما همراه باشید.

حروف برجسته پی وی سی

حروف برجسته پی وی سی
یکی از انواع تابلو تبلیغاتی که می شود به واسطه پلی وینیل کلراید یا همان پی وی سی اقدام به ساخت آن نمود حروف برجسته است که بعد از ساخت به آن حروف برجسته پی وی سی گفته می شود؛ تولید حروف برجسته پی وی سی در انواع و رنگ های مختلفی قابل تولید می باشد که خط تولید آن به دو صورت انجام می گیرد که یک روش آن روش دستی بوده و روش دیگر آن استفاده از دستگاه های برش لیزر و یا دستگاه های سی ان سی می باشد.
روش تولید دستی حروف برجسته پی وی سی به این صورت است که حروف ها مطابق با طرح نقش بسته روی پی وی سی با استفاده از ابزار عمود بر برش داده می شوند و در مقابل، روش برش با دستگاه به این صورت است فایل حروف مورد نظر از طریق کامپیوتر به دستگاه ارسال شده و برش داده می شود.
در رابطه با زیبایی و ظرافت کار هم باید گفت که مسلما برش حروف با استفاده از دستگاه از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به برش دستی برخوردار می باشد.

تابلو پی وی سی و چاپ استیکر

تابلو پی وی سی و چاپ استیکر
تابلو هایی که دارای تصاویر گرافیکی هستند به چند روش متفاوت تولید می شوند که برخی از آنها عبارتند از تابلو های فلکسی، تابلو های بنر، تابلو های لایت باکس و موارد مشابه دیگر؛ اما یکی از انواع تابلو تبلیغاتی که می توان به شکل چاپی اقدام به تولید آن نمود تابلو پی وی سی است؛ همانطور که گفتیم پی وی سی یک نوع پلاستیک فشرده است و با توجه به ماهیتی که دارد قابلیت نصب استیکر روی آن وجود دارد و با توجه به اینکه قابلیت چاپ روی استیکر هم وجود دارد می توان اقدام به نصب استیکر چاپ شده روی پی وی سی و تولید یک تابلو چاپی به نام تابلو پی وی سی نمود.

تابلو پی وی سی و چاپ فلت بد

تابلو پی وی سی و چاپ فلت بد
امروزه دستگاه های چاپی متنوعی در سراسر دنیا وجود دارند که یکی از آنها دستگاه چاپ فلت بد است که قابلیت چاپ بر روی اجسام صاف مانند سنگ، ام دی اف، پلکسی و ... را دارد که یکی از این اجسام پی وی سی است؛ با استفاده از دستگاه فلت بد و چاپ روی پی وی سی می توان خط تولید تابلو چاپی پی وی سی را راه اندازی نمود که تولید این نوع از تابلو ها می تواند در تبلیغات مکان هایی مانند کارخانه ها، شرکت ها، ساختمان های تجاری، مغازه ها و ... موثر و مفید واقع شود.

مزیت های تابلو پی وی سی

پی وی سی دارای مزیت های بسیاری است که تمامی آنها شامل تابلو های پی وی سی نیز می شود که به طور خلاصه و تیتر وار عبارتند از: رنگ پذیری پی وی سی، ضد آب بودن پی وی سی، قابلیت چاپ روی آن، مقاوم بودن در برابر گرما و سرما، وزن پایین، نصب آسان و قیمت مناسب.

قیمت تابلو پی وی سی

در رابطه با مزیت های تابلو پی وی سی یکی از مواردی که نام بردیم قیمت مناسب تابلو پی وی سی بود؛ این مدل از تابلو به دلیل اینکه از متریال با کیفیت و تقریبا ارزان پی وی سی در آن استفاده می شود از قیمت مناسبی برخوردار است؛ لذا پیشنهاد می شود جهت استعلام قیمت دقیق در مورد انواع تابلو پی وی سی با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.