هر کدام از مشاغلی که در دنیا و جهان تاسیس می شوند در زمینه های متفاوتی مشغول به فعالیت هستند که هر کدامشان محصولات یا خدمات خاصی را به مشتریان ارائه می دهند؛ یکی از این مشاغل که در دسته صنعت های خدماتی نیز قرار داده می شود، صنعت تابلو سازی است که در راستای ساخت و تولید انواع تابلو های تبلیغاتی فعالیت دارد.

عوامل موثر در قیمت تابلو راهنمای طبقات

قیمت تابلو تبلیغاتی

قیمت گذاری در تابلو سازی یکی از مباحث مهم و البته در نوع خود پیچیده است که تابلو سازان و مشتریانی که اقدام به سفارش تابلو های تبلیغاتی می کنند دقت ویژه ای به آن دارند، چرا که بحث قیمت در ساخت تابلو تبلیغاتی از دو جهت مهم می باشد، یکی از لحاظ صرفه جویی در هزینه و دیگری نوع تابلو تبلیغاتی مرتبط با قیمت.
به طور کلی یک اصل مهم در قیمت تابلو های تبلیغاتی وجود دارد و آن هم این است که قیمت تابلو تبلیغاتی ارتباط مستقیمی با کیفیت آن خواهد داشت و مسلما هر چه قیمت بالاتر باشد کیفیت نیز به همان نسبت بالا خواهد بود؛ البته این اصل در کنار خلاقیت و کیفیت ساخت بالا میثر خواهد بود.

در ادامه با ما همراه باشید تا با قیمت تابلو راهنمای طبقات و نحوه قیمت گذاری روی آن آشنا شوید.

محاسبه قیمت تابلو راهنمای طبقات

محاسبه قیمت تابلو راهنمای طبقات
عوامل مهمی در قیمت گذاری تابلو های تبلیغاتی وجود دارند که قیمت تابلو راهنمای طبقات نیز از این عوامل و شرایط جدا نیست و موارد مختص به خود را دنبال می کنند که در ادامه به دو اصل مهم و اساسی آن خواهیم پرداخت.

سازه تابلو راهنمای طبقات

سازه تابلو راهنمای طبقات

در مطالب گذشته در رابطه تابلو های راهنمای طبقات، تحت عنوان تابلو راهنمای طبقات توضیح دادیم و گفتیم که این نوع از تابلو ها با استفاده از متریال های مختلفی ساخته می شوند؛ متریال های به کار رفته در تابلو راهنمای طبقات می توانند نقش مهم و موثری در قیمت گذاری این نوع از تابلو ها داشته باشند که در ادامه می خواهیم به چند نوع پر کاربرد آن اشاره ای مختصر داشته باشیم.

کامپوزیت تابلو راهنمای طبقات

در رابطه با کامپوزیت مطلبی با عنوان تابلو کامپوزیت منتشر کرده ایم که به طور کامل در مورد این متریال توضیح داده شده است؛ کامپوزیت در ساخت و تولید تابلو راهنمای طبقات یکی از متریال هایی است که کاربرد بالایی دارد و در حقیقت این نوع از متریال در ساخت تابلو راهنمای طبقات نقش مهم و رتبه داری را دارا می باشد.
به طور کلی می توان اینطور گفت که استفاده از کامپوزیت در تولید تابلو راهنمای طبقات به عنوان زیر سازی و سازه اصلی این مدل از تابلو بشمار می رود؛ همانطور که می دانیم تابلو راهنمای طبقات از یک سازه و زیر سازی اصلی تشکیل شده است که نام طبقات و اتاقها با استفاده از دیگر متریال ها روی آن قرار گرفته است؛ لذا استفاده و به کار گیری از کامپوزیت به عنوان یک سازه اصلی در تولید تابلو راهنمای طبقات می تواند بسیار کاربردی و اصولی باشد که این موضوع را می توان با کمی دقت به انواع تابلو های راهنمای طبقات شاهد بود.
در مورد قیمت این نوع از متریال در تولید تابلو راهنمای طبقات نیز باید عنوان کرد که قیمت کامپوزیت در این تابلو تبلیغاتی به شکل متر مربع محاسبه خواهد شد.

ام دی اف تابلو راهنمای طبقات

زیر سازی دیگری که در تولید تابلو راهنمای طبقات می توان از آن استفاده نمود، ام دی اف است؛ ام دی اف یک نوع چوب است که با استفاده از آن می شود تابلو های راهنمای طبقات متنوعی را تولید نمود و به معرض نمایش گذاشت که البته این مورد با استفاده از دیگر متریال ها تکمیل خواهد شد؛ ام دی اف در رنگ بندی های مختلفی در بازار به فروش می رسد که می توان با توجه به نوع سفارش و سلایق مشتریان از آنها در ساخت تابلو راهنمای طبقات استفاده نمود؛ مورد دیگری که باید در رابطه با کاربرد ام دی اف در تابلو راهنمای طبقات عنوان کرد این است که ضخامت های متفاوت ام دی اف، تاثیر قابل توجهی در قیمت تابلو راهنمای طبقات خواهد داشت؛ به عنوان مثال استفاده از ام دی اف 16 میل نسبت به ام دی اف 8 میل، قیمت نهایی تابلو را افزایش خواهد داد.

پلکسی گلاس تابلو راهنمای طبقات

می رسیم به روی کار تابلو راهنمای طبقات که روی قیمت تابلو نیز تاثیر گذار خواهد بود؛ بعد از تکمیل شدن زیر سازی تابلو راهنمای طبقات، نوبت به عناوین تابلو می رسد که عبارتند از نام اتاق ها، نام طبقات و دیگر موارد مشابه؛ پلکسی گلاس می تواند یک متریال مناسب در همین راستا باشد؛ به عنوان مثال می توان پلکسی گلاس را در رنگ بندی های مختلفی در تابلو راهنمای طبقات اجرا نمود و نام ها و عناوین را روی آن به شکل های مختلف اجراء کرد.

مولتی استایل تابلو راهنمای طبقات

از روش های دیگری که می توان در تولید تابلو راهنمای طبقات نام برد، تابلو راهنمای طبقات با استفاده از متریال مولتی استایل است؛ قیمت گذاری روی تابلو راهنمای طبقات مولتی استایل با توجه به نوع آن محاسبه خواهد شد؛ به طور کلی مدت زمان حک با استفاده از دستگاه لیزر روی مولتی استایل از دلایل محکم در رابطه با قیمت تابلو راهنمای طبقات بشمار می رود.


برند متریال تابلو راهنمای طبقات

برند متریال تابلو راهنمای طبقات

در آخر می خواهیم بپردازیم به موضوع برند مصرفی در تولید و ساخت تابلو راهنمای طبقات؛ در رابطه با این مورد باید گفت که تابلو های راهنمای طبقات به واسطه متریال های مختلفی تولید می شوند که امر مسلم بر این است که هر قدر برندها معتبر باشند، تابلو تبلیغاتی هم توسط مجموعه های تولید کننده معتبر تر خواهد بود؛ به عنوان مثال استفاده از کامپوزیت آلومکس که یکی از برند های مرغوب و با کیفیت بازار است نسبت به برند های متفرقه می تواند قیمت تابلو راهنمای طبقات را افزایش دهد که البته این افزایش قیمت تاثیر قابل توجهی بر کیفیت تابلو نیز خواهد داشت.