بسیاری از اصناف امروزه در رابطه با فروش انواع محصولات و ارائه خدمات به مشتریان و متقاضیان مشغول به فعالیت هستند که این فعالیت ها می تواند در شرکت ها، موسسات، کارگاه ها، کارخانه ها و مغازه ها انجام گیرد. اما ارائه خدمات و فروش محصولات عناوین ذکر شده از راه مهمی به نام تبلیغات رقم می خورد که یکی از آنها تبلیغات با تابلو مغازه از نوع حروف استیل است که در ادامه می خواهیم به 2 رنگ مناسب تابلو استیل برای مغازه بپردازیم.

2 رنگ مناسب حروف استیل برای مغازه

تابلو مغازه و تبلیغات

تابلو مغازه از راه های مهم ارتباطی بین مشتریان و کسب و کارها است که این مورد یکی از گذینه های تبلیغاتی در صنعت تابلو سازی بشمار می رود و در زیر شاخه های تبلیغات قرار می گیرد.

تابلو مغازه جدا از اینکه یک نوع راه ارتباطی تبلیغاتی بشمار می رود می تواند در زیبایی و هارمونی یک مغازه با دکوراسیون و نوع فعالیت آن از اهمیت بالایی برخوردار باشد که این نوع هماهنگی تاثیرات بسزایی در جذب مشتریان و اعتماد آنها به یک مغازه و مجموعه را نیز همراه دارد.
تابلو مغازه ها به شکل ها و انواع متفاوتی تقسیم می شوند و هدف از ساخت و نصب تمامی آنها تبلیغات و زیبایی یک مغازه بشمار می رود و مسلما هر چه تابلو مغازه مدرن تر و بروز تر باشد می تواند در تحقق اهداف تبلیغاتی کارفرمایان موثر تر باشد.

البته غیر از مسئله مدرن بودن تابلو مغازه، نوع طراحی آن نیز یکی دیگر از عوامل اصلی در کسب در آمد یک مغازه می باشد و طراح می تواند با در نظر داشتن نوع فعالیت یک مغازه با ایجاد رنگ ها و نقش ها همراه با ایده های نو راه ارتباطی نزدیکی با مشتریان برقرار نماید که این اتفاق بعد از طراحی و اتمام یک پروژه تابلو سازی به وقوع می پیوندد.
از انواع تابلو های تبلیغاتی که امروزه به عنوان تابلو مغازه به کار می روند می توان به تابلو هایی مانند تابلو لایت باکس که به جعبه های نورانی اطلاق می شود یا تابلو های فلکسی فیس و یا تابلو های ال ای دی که شامل تابلو ال ای دی ثابت و ال ای دی روان هستند اشاره نمود.

البته تابلو های تبلیغاتی تنها شامل تابلو های نام برده شده در این مطلب نیست و تنوع در ساخت آنها بسیار است که به دلیل خارج نشدن از موضوع مطلب توضیحات کامل در بخش محصولات سایت و دیگر بخش ها به طور کامل عنوان شده است.

 یکی از تابلو های تبلیغاتی که امروزه از کاربرد فراوانی برخوردار می باشد تابلو حروف برجسته است که در انواع مختلف با متریال های متفاوتی قابل ساخت هستند که تابلو فلزی، تابلو نئون پلاستیک، تابلو چلنیوم و تابلو استیل از انواع آن می باشند.

حروف استیل

یکی از زیرشاخه های شغلی در تابلو سازی مربوط می شود به ساخت انواع حروف برجسته که حروف برجسته استیل هم یکی از آنهاست.

حروف استیل با استفاده از ورق های استیل ساخته می شود و با توجه به اینکه ورق ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند، مسلما حروف های استیل هم در رنگ های متفاوتی قابل ساخت هستند.

ورق استیل طلایی، نقره ای، مسی، دودی و سورمه ای برخی از رنگ هایی هستند که بیشترین کاربرد را در صنایع مختلف دارند.

رنگ هایی که نام بردیم در صنعت تابلو سازی هم مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما نکته اینجاست که در ساخت حروف برجسته تابلو استیل به عنوان تابلو سردر مغازه، قضیه کمی متفاوت تر است و ترجیح بر این است تا از رنگ های بادوام استیل استفاده شود که در ادامه از آن آگاه خواهیم شد. 

تابلو استیل با ورق طلایی

تابلو استیل با ورق طلایی

رنگ طلایی از رنگ هایی بشمار می رود که می تواند نماد قدرت، ثروت، موفقیت و پیروزی باشدکه این موارد می تواند در ساخت تابلو استیل طلایی به عنوان تابلویی در جهت معرفی یک مغازه هم تاثیرات مفید و بسزایی را ایفا نماید و مشتریان را به سوی مغازه و کسب کار مورد نظر سوق دهد.

ورق های استیل طلایی در دو نوع طلایی براق و مات در بازار موجود هستند و در ضخامت های مختلفی به فروش می رسند که در ساخت حروف برجسته استیل نیز به کار می روند.

یکی از عوامل اصلی که  پیشنهاد می شود از ورق استیل طلایی در ساخت حروف برجسته استیل استفاده شود دوام و ماندگاری این رنگ است که مهمترین عامل آن هم استفاده از تیتانیوم در تولید ورق می باشد.

نکته دیگر هم اینکه ورق های استیل طلایی به صورت ورق های بگیر و نگیر تولید می شوند که ورق های بگیر آهن ربا را به خود جذب می کنند و در مقابل، ورق های نگیر آهن ربا را به خود جذب نمی کنند که مسلما ورق های نگیر از دوام و ماندگاری بالایی در شرایط مختلف جوی برخوردارند و پیشنهاد می شود در ساخت حروف استیل از این نوع ورق استفاده شود.

تابلو استیل با ورق نقره ای 

تابلو استیل با ورق نقره ای
رنگ نقره ای از نظر روانشناسی نماد هوش، دانش، بلوغ و آینده نگری است که در تابلو سازی نیز این رنگ از پر کاربردها بشمار می رود که یکی از موارد استفاده از آن ساخت حروف برجسته استیل استیل است و مانند رنگ طلایی در دو نوع بگیر و نگیر به دو شکل نقره ای براق و خش دار موجود می باشد.

دلیل ماندگاری و دوام بالای رنگ نقره ای استیل هم این است که استیل به طور پیش فرض و در مراحل اولیه تولید رنگی نسبتا نقره ای دارد که با کمی تغییرات به رنگ نقره ای براق و خشدار تبدیل می شود.

 نکته دیگر هم اینکه ورق های نقره ای استیل دارای ضخامت های متفاوتی هستند که با توجه به قطر قلم حروف استیل در ساخت این نوع از حروف برجسته به کار می رود.

در مورد انتخاب ورق های استیل در رابطه با ضخامت آنها هم باید گفت که هر چه قطر قلم حروف بالاتر باشد ضخامت ورق نیز می بایست بالاتر باشد و در مقابل هر قدر قطر قلم حروف استیل پایین تر باشد ضخامت استیل نیز کمتر در نظر گرفته می شود.

حروف استیل ساده، حروف استیل نور اندریک، حروف استیل رینگی یک لب رینگ، حروف استیل دو لب رینگ، حروف استیل و پلکسی، حروف استیل پلاست، حروف استیل لاس وگاسی، حروف استیل پانچ، حروف استیل کریستال و حروف های استیل تلفیقی که تمامی موارد عنوان شده در رنگ های متنوعی از نظر رنگ استیل و رنگ نور پردازی دارای تنوع و مدل های مختلفی می باشند از انواع حروف استیل مغازه بشمار می روند.