امروزه ساخت تابلوهای تبلیغاتی در انواع مختلفی انجام می شود که تابلو سازان برای تولید هر کدام از آنها نیازمند خرید لوازم تابلو سازی و ابزار تابلو سازی هستند که مجموعه ما به عنوان یک مرکز فروش عمده لوازم تابلو سازی، تامین کننده وسایل مورد نیاز تابلو سازی همکاران محترم در تمام نقاط کشور می باشد.

لذا اگر قصد خرید ملزومات تابلو سازی را دارید، نوین لایت یک مرکز بزرگ و بورس لوازم تابلو سازی تهران بشمار می رود که می توانید با مطالعه این مطلب و مشاهده لیست قیمت لوازم تابلو سازی اقدام به ثبت سفارش ملزومات تابلو سازی نمایید.

فروش لوازم تابلو سازی

ملزومات تابلو سازی

یکی از نکات مثبت گروه تابلو سازی نوین به عنوان یک مجموعه فعال در رابطه با فروش لوازم تابلو سازی تهران، تامین صفر تا صد تمامی ملزومات تابلو سازی برای همکاران محترم می باشد و مسلما با خرید از مجموعه ما هیچ محدودیتی در تهیه لوازم تابلو سازی نخواهید داشت.

همانطور که می دانید صنعت تابلو سازی روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است که این مورد با کمی تامل و دقت در تابلوهای تبلیغاتی نصب شده در سطح شهر با متریال های جدید به وضوح قابل مشاهده می باشد.

نکته ای که در این میان برای تابلو سازان حتئز اهمیت است تهیه متریال های جدید تابلو سازی است که بعضا تابلو سازان را با مشکل مواجه می نماید، اما همانطور که اشاره نمودیم می توانید به راحتی تمام وسایل مورد نیاز در ساخت تابلوهای تبلیغاتی خود را از ما تهیه فرمایید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با مهمترین لوازم تابلو سازی و لیست قیمت به روز شده آنها آشنا شوید.

ملزومات تابلو سازی

رول چنلیوم        اس ام دی

 

لبه سوئدی        منبع تغذیه

 

ال ای دی        ورق پلکسی

 

ورق پی وی سی        ورق کامپوزیت

 مجموعه تابلو سازی نوین لایت تامین کننده کلیه لوازم تابلو سازی با قیمت عمده می باشد که همکاران محترم می توانند جهت خرید تمامی ملزومات تابلو سازی همراه با تخفیفات ویژه با ما در تماس باشند.

فروش رول چنلیوم

فروش رول چنلیوم تابلو سازی
چنلیوم نوعی آلومینیوم است که طی فرایند هایی در برابر خوردگی، گرما، سرما و شرایط جوی مختلف مقاوم سازی می شود و به عنوان یکی از متریال های ساخت در حروف برجسته که با عنوان تابلو چلنیوم شناخته می شود به کار گرفته می شود. تولید چنلیوم اولین بار توسط شرکتی به نام MCI در اسپانیا صورت گرفت که بعد آن شرکت های دیگری مبادرت به تولید این متریال با برند های متفاوت نمودند.

لبه چنلیوم به شکل رول با عمق 7 سانت، 9 سانت و 11 سانتی متر در ضخامت هایی بین 3 تا 5 دهم در رنگ های متفاوتی تولید می شود که هر کدام از آنها با توجه به برندهای تولید شده از کیفیت های متفاوتی برخوردار می باشند که یکی از معتبر ترین آنها برند آلوراپید بشمار می رود.

یکی از موارد بسیار مهم که باعث تمایز در کیفیت رول های چلنیوم می باشد، آنادایز است. در واقع آنودایز یا آنادایز چلنیوم فرایندی است که طی آن یک لایه نازک اکسیدی روی چنلیوم قرار می گیرد که این عمل باعث ماندگاری بالا و مقاوم شدن چنلیوم در برابر خوردگی و همچنین نمای زیبا در آن خواهد شد که این مورد باعث تغییرات قیمت رول چنلیوم نیز می باشد.

مشتریان محترم می توانند جهت تهیه و خرید رول چنلیوم با برند های متفاوت و انواع آن از قبیل چنلیوم پانچ و چنلیوم لترمکس در رنگ های مختلف با ما در تماس باشند.

عمده فروش رول چلنیوم

یکی از خدمات و امتیازاتی که نوین لایت به مشتریان خود ارائه می نماید مربوط می شود به عمده فروش رول چلنیوم؛ به این صورت که مشتریان می توانند با خرید بیش از 50 رول لبه چنلیوم از تخفیفات ویژه ای برخوردار باشند که مسلما هر چه تعداد خرید از 10 رول بیشتر باشد به همان نسبت تخیفات بیشتری نیز لحاظ خواهد شد.

لوازم تابلو چلنیوم

ملزومات دیگری که می توانید از ما تهیه کنید ابزارها و لوازم ساخت تابلو چلنیوم مانند آهن ربا، تبغ کاتر، سوهان، چسب و ابزار خم کن لبه چنلیوم می باشد.

قیمت رول چلنیوم

مبنای محاسبه رول چلنیوم با توجه به نوع چلنیوم، ضخامت، پهنا، برند و رنگ چلنیوم صورت می گیرد که در لیست زیر قابل مشاهده می باشد؛ همچنین در رابطه با اطلاعات فنی رول چنلیوم نیز می توانید به مطلب قیمت رول چلنیوم مراجعه فرمایید.

نوع محصول برند قیمت 
رول چنلیوم نقره ای ساده 9 سانت نوین لایت 1/450/000
رول چنلیوم نقره ای پانچ 9 سانت نوین لایت 1/550/000
رول چنلیوم نقره ای سوپر ساید لایت 9 سانت نوین لایت 1/500/000
رول چنلیوم نقره ای ساده 7 سانت نوین لایت 1/400/000
رول چنلیوم طلایی ساده 9 سانت نوین لایت 1/500/000
رول چنلیوم طلایی پانچ 9 سانت نوین لایت 1/650/000
رول چنلیوم طلایی سوپر ساید لایت 9 سانت نوین لایت 1/650/000
رول چنلیوم طلایی ساده 7 سانت نوین لایت 1/450/000
رول چنلیوم مشکی ساده 9 سانت نوین لایت 1/520/000
رول چنلیوم مشکی پانچ 9 سانت نوین لایت 1/670/000
رول چنلیوم مشکی سوپر ساید لایت 9 سانت نوین لایت 1/670/000
رول چنلیوم مشکی ساده 7 سانت نوین لایت 1/470/000

فروش نئون فلکسی

فروش نئون فلکسی تابلو سازی

یکی از ملزومات دیگر که در تابلو سازی مورد استفاده قرار می گیرد، نئون فلکسی است که امروزه در اکثر اماکن تجاری جایگاه نئون شیشه ای را به خود اختصاص داده است؛ نئون فلکسی با استفاده از یک نوع پلاستیک نرم که وسط آن ریسه های ال ای دی قرار داده شده است ساخته می شود و به عنوان تولید تابلویی به نام تابلو نئون فلکسی مورد استفاده قرار می گیرد.

نئون فلکسی ها در رنگ های متنوع و برند های مختلف در بازار موجود هستند که مجموعه تابلو سازی نوین لایت این افتخار را دارد تا با عرضه بهترین انواع نئون فلکسی، خدمت گذار مشتریان و همکاران محترم باشد.

لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی

جهت خرید لوازم ساخت تابلو نئون فلکسی مانند تیغ کاتر، هویه، وارنیش و... با ما در تماس باشید.

لیست قیمت ریسه نئون فلکسی

نوع محصول برند قیمت هرمتر (تومان) 
ریسه نئون فلکسی  نوین لایت 90/000
ریسه نئون فلکسی سامسونگ 90/000
ریسه نئون فلکسی جم 80/000
ریسه نئون فلکسی اپکس 85/000
ریسه نئون فلکسی متفرقه 60/000

 

فروش پلکسی گلاس تابلو سازی

فروش پلکسی گلاس تابلو سازی
پلکسی گلاس یا همان آکریلیک گلاس نوعی پلیمر است که ظاهری شفاف و شبیه به شیشه دارد که در صنعت تابلو سازی در تولید تابلوهایی مانند تابلو چلنیوم، تابلو نئون پلاستیک، تابلو لایت باکس و... مورد استفاده قرار می گیرد.

پلکسی گلاس در برندهای متفاوتی تولید می شود که در این مورد باید عنوان کرد که پلکسی های موجود در بازار ایران معمولا توسط کشورهای چین و تایوان تولید می شوند که از مرغوب ترین آنها می توان به پلکسی گلاس یرلانگ، سامی پکس و چوچن اشاره نمود که جهت تهیه و خرید انواع برندها می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

نکته دیگر که باید در رابطه با ورق های پلکسی گلاس عنوان نمود این است که ابعاد معمول آن که امروزه در بازار به فروش می رسد 122*183 سانتیمتر است که مجموعه نوین لایت علاوه بر ابعاد فوق، فروش ورق پلکسی گلاس در سایزهای بزرگ را نیز دارد.

لیست قیمت ورق پلکسی گلاس

ورق های پلکسی گلاس در رنگ ها، ضخامت، ابعاد و برندهای مختلفی تولید می شوند که هر کدام از آنها دارای قیمت های متفاوتی هستند؛ لذا در لیست زیر، قیمت پر فروش ترین ورق های پلکسی و موجود در مجموعه نوین لایت را برای مشتریان درج نموده ایم.

نوع محصول قیمت پلکسی رنگی (تومان) قیمت پلکسی شفاف (تومان) 
پلکسی گلاس یرلانگ 2 میل 1/260/000 1/080/000
پلکسی گلاس یرلانگ 2.5 میل 1/575/000 1/350/000
پلکسی گلاس یرلانگ 2.8 میل 1/764/000 1/512/000
پلکسی گلاس یرلانگ 4 میل 2/520/000 2/160/000
پلکسی گلاس یرلانگ 5 میل 3/150/000 2/700/000
پلکسی گلاس یرلانگ 6 میل 3/780/000 3/240/000
پلکسی گلاس یرلانگ 8 میل 5/040/000 4/320/000
پلکسی گلاس یرلانگ 10 میل 6/300/000 5/400/000

 ما تامین کننده لوازم تابلو سازی تهران، لوازم تابلو سازی کرج، لوازم تابلو سازی رشت، فروش لوازم تابلوسازی در اصفهان و تمام نقاط کشور هستیم که می توانید جهت خرید و استعلام قیمت با ما در تماس باشید.

فروش پی وی سی تابلو سازی

فروش پی وی سی تابلو سازی
پی وی سی که با عنوان پلی وینیل کلراید نیز شاخته می شود در دسته پلیمرهای ترموپلاست قرار دارد و در صنایعی مانند دکوراسیون داخلی، ساختمان سازی، هواپیما سازی، تابلو سازی و موارد دیگر به کار می رود که توسط ایجاد فرایند های متفاوت می توان سختی و انعطاف در آنها را تغییر داد.

کاربرد پی وی سی در تابلو سازی در رابطه با تولید و ساخت تابلو های لایت باکس، حروف های برجسته و موارد دیگر تبلیغاتی می باشد که معمولا ضخامت پی وی سی ها در تابلو سازی 8 و 10 میلیمتر می باشد و با توجه به نیاز در تولید تابلو تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

همکاران محترم می توانند جهت مشاوره و خرید پی وی سی در ابعاد و ضخامت های مختلف با ما در تماس باشند.

لیست قیمت ورق پی وی سی

ورق های پی وی سی ضخامت های مختلفی دارند که در لیست زیر ورق های موجود در انبار نوین لایت، همراه با قیمت درج گردیده است.

نوع محصول برند قیمت (تومان) 
پی وی سی 5 میل نوین لایت 600/000
پی وی سی 6 میل نوین لایت 700/000
پی وی سی 8 میل نوین لایت 800/000
پی وی سی 10 میل نوین لایت 1/000/000
پی وی سی 16 میل نوین لایت 1/400/000

فروش اس ام دی بلوکی

فروش اس ام دی بلوکی تابلو سازی
فروش انواع اس ام دی بلوکی در مجموعه نوین لایت از دیگر خدمات ما در رابطه با فروش ملزومات تابلو سازی به مشتریان و همکاران محترم می باشد. اس ام دی بلوکی در واقع یکی از المان های نوری است که در انواع تابلو های تبلیغاتی به کار گرفته می شود و از محاسن مصرف آن می توان به مواردی مانند مصرف برق پایین، نور یکدست و طول عمر بالا اشاره نمود.

همچنین تابلو های لایت باکس و حروف های برجسته ای مانند حروف برجسته استیل نور اندریک، حروف نئون پلاستیک، حروف های تلفیقی و حروف برجسته چلنیوم از مواردی بشمار می رود که نیازمند کاربرد اس ام دی های بلوکی در آن خواهیم بود.

در مورد اس ام دی های بلوکی باید به یاد داشت که روشنایی آنها توسط ولتاژ 12 انجام می گیرد که جهت انجام این مورد می بایست از منبع های تغذیه 12 ولت که مبدل برق شهری 220 به 12 ولت می باشند استفاده نمود که به کار بردن آن متناسب با در نظر جریان مصرفی اس ام دی ها و تعداد آنها خواهد بود.

لیست قیمت اس ام دی بلوکی

فروش اس ام دی های بلوکی گروه تبلیغاتی نوین لایت از برندهای مرغوب و با کیفیت بوده و دارای 24 ماه ضمانت تعویض بدون قید و شرط می باشد.

نوع محصول برند قیمت (تومان) 
اس ام دی بلوکی لنز دار 4 مقاومت  سامسونگ 6/500
اس ام دی بلوکی 4 مقاومت نوین لایت 5/000
اس ام دی بلوکی 3 مقاومت اسمایل 4/500
اس ام دی بلوکی 3 مقاومت تک لایت 4/500
اس ام دی بوکی 3 مقاومت فوبوس 4/500

فروش ورق کامپوزیت تابلو سازی

فروش ورق کامپوزیت تابلو سازیکامپوزیت ها ورق هایی از جنس آلومینیوم هستند که در صنعت تابلو سازی به عنوان ساخت تابلو کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرند و تولید آنها در کارخانه های مربوطه به این صورت است که پلی اتیلن را بین دو لایه آلومینیوم قرار داده و جهت محافظت آن از موادی مانند چسب عایق، رنگ پلی استر و لایه نایلونی استفاده می نمایند.

ورق های کامپوزیت معمولا در ابعاد 320*125 سانتیمتر تولید می شوند که می توانید جهت خرید انواع ورق کامپوزیت با ما در تماس باشید

فروش لبه سوئدی تابلو سازی

فروش لبه سوئدی تابلو سازی
همانطور که می دانیم حروف های برجسته در تابلو سازی به شیوه های متفاوت همراه با انواع متریال ها ساخته می شوند که هر کدام از آنها در فضاهای مورد نیاز با توجه به در نظر داشتن مواردی مانند ضد آب بودن و شدت نور به کار می روند. یکی از مدرن ترین و به روز ترین تابلو های تبلیغاتی، حروف برجسته لبه سوئدی می باشد که توسط متریال آلومینیوم ساخته می شود.

در واقع لبه به کار رفته در تابلو لبه سوئدی یا همان حروف لبه سوئدی نوعی آلومینیوم می باشد که طی فرایندهایی در برابر شرایط جوی مقاوم شده و در ضخامت های متفاوت تولید و بفروش می رسد. لبه های سوئدی در رنگ های متفاوتی در دو نوع براق و خش دار تولید می شوند که از پر فروش ترین آنها می توان به لبه سوئدی نقره ای خش دار، لبه سوئدی نقره ای براق، لبه سوئدی طلایی خش دار و لبه سئدی طلایی براق اشاره نمود که تمامی رنگ ها در مجموعه نوین لایت موجود می باشد و همکاران محترم می توانند جهت خرید لبه سوئدی با ما در ارتباط باشند.

فروش تایل پولکی تابلو سازی

فروش پولکی تابلو سازی
تابلو پولکی یکی دیگر از انواع تابلو های تبلیغاتی می باشد که در نوع خود از زیباترین و به روز ترین تابلو های تبلیغاتی بشمار می رود و به عنوان تبلیغات در فضاهای داخلی و فضاهای بیرونی مانند تابلو مغازه و بیلبوردهای تبلیغاتی به کار می رود.

تابلو های پولکی به واسطه تایل های از قبل ساخته شده که معمولا از جنس پلاستیک سخت می باشند ساخته می شود. روی تایل های پلاستیکی پولکی هایی از جنس پلاستیک نازک همراه با روکش شبرنگ استفاده می شود به این صورت که پولکی ها توسط پایه های فلزی روی پلاستیک با فاصله ای مشخص قرار گرفته که همراه با وزش باد نمای زیبایی را به معرض عموم قرار می دهد.

تنوع رنگ در تایل های پولکی یکی از مزیت های این نوع از تابلو تبلیغاتی به شمار می رود که می تواند تاثیر بسزایی را در نوع تبلیغات و بازاریابی اصناف مختلف ایجاد نماید. جهت دریافت هرگونه مشاوره و خرید تایل پولکی در رنگ های مختلف می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

فروش کریستال تابلو سازی

فروش کریستال تابلو سازی
کریستال ماده ای است جامد که از اتم ها و مولکول ها تشکیل شده است و در صنف هایی مانند لوستر سازی و ساخت ظروف به کار می رود. امروزه کاربرد کریستال در صنعت تابلو سازی نیز به یکی از پر کاربردترین متریال ها تبدیل شده است و در تولید انواع تابلو چلنیوم و دیگر حروف های برجسته مانند نئون پلاستیک و حروف های تلفیقی به کار می رود.

کاربرد کریستال در حروف برجسته معمولا به واسطه استفاده از رزین می باشد که نوعی مکمل و نگه دارنده کریستال روی حروف می باشد. البته امروزه حروف های برجسته کریستال توسط متریال پلکسی خرد شده نیز ساخته می شود که با توجه به این موضوع که متریال به کار رفته، کریستال نمی باشد اما با عنوان حروف برجسته کریستال نیز شناخته می شود که ظاهری بسیار مشابه با کریستل نیز دارد و تولید آن به این صورت می باشد که پلکسی ها درون دستگاه های مخصوص قرار گرفته و خرد می شوند که معمولا از پلکسی های شیشه ای در این فرایند استفاده می شود و در صورت نیاز توسط جوهر های مخصوص مبادرت به رنگ آمیزی آنها می شود.

تولید و فروش کریستال در رنگ های متفاوت نیز یکی دیگر از خدمات گروه تبلیغاتی نوین لایت می باشد.

فروش ال ای دی اوال تابلو سازی

فروش ال ای دی اوال تابلو سازی
یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی که امروزه بسیار مورد استفاده مشاغل مختلف به عنوان تبلیغاتشان به کار می رود تابلو ال ای دی ثابت است که با استفاده از ال ای دی ساخته می شود؛ یکی از ال ای دی هایی که در ساخت تابلو ال ای دی ثابت استفاده می شود، ال ای دی اوال است که نام گذاری این ال ای دی به این دلیل است که oval در لاتین یعنی بیضی و ظاهر این نوع ال ای دی هم بیضی شکل می باشد.

ال ای دی های اوال در رنگ بندی های مختتلف همراه با برند های متفاوتی تولید می شوند که یکی از خدمات مجموعه نوین لایت فروش و پخش انواع ال ای دی اوال بشمار می رود.

فروش ال ای دی کلاهی تابلو سازی

فروش ال ای دی کلاهی تابلو سازی
یکی دیگر از ال ای دی هایی که در صنعت تابلو سازی از آنها در جهت ساخت تابلو ال ای دی ثابت استفاده می شود، ال ای دی کلاهی است که لاتین آن straw hat led می باشد که معنی آن یک نوع کلاه حصیری شکل است و دلیل نام گذاری آن نیز این است که ظاهری شبیه به کلاه دارد.

ال ای دی های کلاهی مانند ال ای دی های اوال در رنگ ها و برند های مختلفی تولید می شوند که فروش، پخش و ارسال به تهران و تمام نقاط کشور یکی دیگر از خدمات مجموعه تبلیغاتی نوین لایت می باشد.

فروش پیکسل اس ام دی

فروش پیکسل اس ام دی تابلو سازی
پیکسل اس ام دی، پیکسل ال ای دی یا پیکسل پوینت در تابلو سازی به متریالی اطلاق می شود که توسط آن، تابلو های پیکسلی تولید می شوند. تابلو های پیکسلی نسل جدیدی از تابلو های تبلیغاتی می باشد که امروزه در اکثر تابلو بستنی فروشی ها به کار می رود و قابلیت برنامه ریزی متون و انیمیشن های مختلف را همراه با تولید 16 میلیون رنگ را دارند که توسط متصل نمودن مین بورد مخصوص به پیکسل ها و برنامه ریزی توسط کامپیوتر روی حافظه مین بور این عمل انجام می گیرد.

پیکسل های اس ام دی همانطور که از نامشان مشخص است با استفاده از اس ام دی ها ساخته می شوند و جهت زیبا سازی نمای آنها و همچنین محافظت از اس ام دی ها از طلق پلاستیک که در قالب های دایره و مربع تولید می شوند استفاده می شود.

از مزیت های پیکسل اس ام دی در تابلو سازی می توان به مصرف برق پایین، نمای زیبا و مدرن و قابلیت برنامه ریزی در آن اشاره نمود که جهت خرید انواع پیکسل اس ام دی از قبیل پیکسل دایره ای، پیکسل مربعی، پیکسل انگشتی و تیوپ دیجیتال می توانید با ما در ارتباط باشید.

فروش منبع تغذیه تابلو سازی

فروش منبع تغذیه تابلو سازی
منبع تغذیه یا همان پاور یکی از ملزومات کاربردی در صنعت و حرفه تابلو سازی می باشد که وظیفه اصلی آن تبدیل برق 220 ولت به ولتاژ های پایین مطابق با المان های نوری به کار رفته در تابلو های تبلیغاتی می باشد. منبع های تغذیه در برند های مختلفی تولید و در بازار عرضه می گردند که هر کدام از آنها علاوه بر ولتاژ خروجی دارای مقدار آمپر های متفاوتی نیز می باشند که متناسب با جریان مصرفی المان های نوری به کار گرفته می شود.

از معمول ترین پاور های مصرفی در تابلو سازی می توان به پاور 12 ولت و 5 ولت اشاره نمود که در دو نوع صنعتی و ساده به صورت فن دار و بدون فن تولید می شوند.

به عنوان مثال تولید تابلو روان های امروزی توسط منبع تغذیه 5 ولت می باشد و تولید تابلوهای حروف برجسته توسط اس ام دی های بلوکی با استفاده از پاورهای 12 ولت صورت می گیرد که در رابطه با همین مورد و تهیه انواع پاور و منبع تغذیه می توانید با با در تماس باشید.

در آخر باید یاد آور شد که تمامی ملزومات تابلو سازی ذکر شده در رابطه با ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی به کار گرفته می شوند که می بایست در خرید اطمینان لازم جهت اصالت کالا حاصل گردد تا شرکت ها و مجموعه های تابلو سازی خدمات خود را به نحو احسنت به مشتریان ارائه نمایند؛ لذا گروه تبلیغاتی نوین لایت در همین راستا این اطمینان را به شما می دهد تا در تامین قطعات و ملزومات تابلو سازی با برندهای معتبر و مرغوب همراه با ضمانت و خدمات پس از فروش همراه و همیار شما باشد.

لیست قیمت لوازم تابلو سازی

امروزه با توجه به نوسانات بازار، شاهد تغییر قیمت ملزومات تابلو سازی هستیم که مسلما این مورد برای اکثر فروشندگان مشکلاتی را در جهت تهیه لیست قیمت لوازم تابلو سازی به وجود آورده است؛ اما مجموعه نوین لایت جهت رفاه حال مشتریان و همکاران محترم همه روزه در حال آپدیت کردن لیست قیمت ها بوده که مشتریان می توانند در همین صفحه از قیمت های روز آگاه باشند.