تولید و عرضه محصولات نا مرغوب و بی کیفیت در برابر محصولات درجه یک همراه با کیفیت مرغوب یکی از مواردی به شمار می رود که امروزه گریبانگیر مشتریان و متقاضیان برخی از کالاها می باشد و در واقع حق انتخاب و خرید کالاهای مورد نیاز برای مشتریان را دشوار نموده است که این مورد در صنعت تابلو سازی نیز به کرات به چشم می خورد. لذا ثبت و سفارش یک تابلو تبلیغاتی مانند تابلو چلنیوم و بسیاری دیگر از تابلو های تبلیغاتی را به یکی از مهمترین موارد تبدیل نموده است و همچنین مجموعه های مختلف تابلو سازی را به چالش کشانده است تا با ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت رضایت مشتریان خود را جلب نمایند که در همین راستا مبحث گارانتی و ضمانت محصول تابلو ساخته شده یکی از عوامل مهم بشمار می رود که در ادامه به آن می پردازیم.

گارانتی در تابلو سازی و ساخت تابلو


گارانتی چیست؟
تعهد و ضمانت محصولات یا خدماتی که در معامله از سوی فروشنده به خریدار داده می شود را اصطلاحا گارانتی یا وارانتی می گویند که در واقع فروشنده در راستای این امر متعد می شود که محصول و خدمات ارائه شده از سوی وی دارای استانداردهای ذکر شده می باشد و در صورت بروز هر نوع مشکلی موظف به تعمیر یا تعویض محصول خواهد بود.
معمولا گارانتی محصولات با توجه به طول عمر محصول مطابق با استانداردها در مدت زمان مشخصی صورت می گیرد و در فرم مخصوص که می تواند شامل قرار داد، کارت گارانتی و موارد دیگری باشد تحویل خریدار می گردد.
به عنوان مثال در برگه گارانتی یک خودرو ذکر می شود که خودرو فوق شامل یک سال گارانتی سرویس و تعویض روغن رایگان تا کارکرد 30000 کیلومتر خواهد بود که در برابر این مورد فروشنده موظف به تعهدات ذکر شده خود می باشد و در صورت عدم تعهد حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.

گارانتی تابلو های تبلیغاتی

گارانتی تابلو های تبلیغاتی
همانطور که عنوان کردیم و می دانیم تابلو سازی نوعی از مشاغل خدماتی بشمار می رود که شرکت های تابلو سازی با در اختیار داشتن افراد و پرسنل مجرب در جهت ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی به خریداران و متقاضیان خدمات رسانی می نمایند. وجود کالاها و محصولات مختلف با برندهای متفاوت در صنعت تابلو سازی یکی از مواردی می باشد که شرکت های تابلو سازی را در خریداری این محصولات به سوی تحقیقات در جهت خرید محصولی مرغوب همراه با قیمت مناسب سوق می دهد.
اما نکته حائز اهمیت در مورد تهیه محصولات تابلو سازی تنها قیمت آنها نمی باشد و توجه به نوع محصول امری مهم در همین راستا بشمار می رود که می تواند مهر تاییدی از سوی خریدار در رابطه با خرید و استفاده مجدد از خدمات یک مجموعه تابلو سازی باشد.
مسلما اطمینان مشتریان به یک شرکت یا کارگاه تابلو سازی از عوامل تاثیر گذار در قطعی نمودن و عقد قرار داد یک تابلو تبلیغاتی می باشد که فروشنده در رابطه با همین موضوع ملزم به شرایط و تعهداتی در راستای ارئه اطمینان به مشتری خواهد بود.
توضیحات و ارائه اطلاعت در مورد متریال های تابلو تبلیغاتی مورد معامله به مشتریان می تواند از موارد اصلی در تهیه یک تابلو تبلیغاتی باشد. در واقع یک مجموعه تابلو سازی می تواند با توضیحات کامل خود بین چندین محصول مشابه بهترین گذینه و انتخاب را به مشتری ارائه نماید و در صورت انتخاب و استفاده مشتری از محصول مرغوب آن را در مدت زمان مشخصی گارانتی نماید تا اطمینان صد در صدی محصول از سوی خریدار حاصل گردد.

گارانتی تابلو های تبلیغاتی می تواند شامل تمام تابلو های تبلیغاتی باشد که در ادامه به چند نمونه از آن اشاره خواهیم کرد.

 

گارانتی تابلو تبلیغاتی چاپی

تابلو های تبلیغاتی به چندین دسته تقسیم می شوند که تابلو های تبلیغاتی چاپی نیز یکی از آنها می باشد و خود دارای زیر شاخه های متفاوتی مانند تابلو لایت باکس، تابلو فلکس، تابلو بنر و مواردی مشابه می باشد که در تمام موارد فوق استفاده از چندین متریال و محصولات می تواند پدید آورنده یک تابلو تبلیغاتی باشد.
تابلو لایت باکس نوعی از تابلو تبلیغاتی است که از پلکسی گلاس، اس ام دی، قاب آلومینیومی، منبع تغذیه و بک لایت ساخته می شود و هر کدام از این موارد با برندهای مختلفی در بازار به فروش می رسند و از نظر کیفی در درجات متفاوتی قرار می گیرند و سازندگان لایت باکس را در ارائه گارانتی مصمم می سازند.
تابلو های فلکسی فیس و بنر نیز مانند تابلو لایت باکس از متریال های متفاوتی ساخته می شوند که بحث گارانتی در آنها نیز ورود می نماید به عنوان مثال چاپ فلکس کره ای نسبت به چاپ فلکس چینی به مراتب دارای ماندگاری و طول عمر بیشتری خواهد بود که یک مجموعه تابلو سازی می تواند تابلو ساخته شده را با توجه به شرایط جوی محل نصب گارانتی و ضمانت نماید.

 

گارانتی تابلو تبلیغاتی حروف برجسته

تابلو حروف برجسته یا بهتر است بگوییم تابلو های حروف برجسته در انواع متغاوتی تولید و عرضه می گرند که می توان به تابلو هایی مانند تابلو فلزی، تابلو نئون پلاستیک، تابلو استیل، تابلو چلنیوم و موارد دیگر اشاره نمود. تابلو های حروف برجسته معمولا به صورت نور پردازی شده و بدون نور قابل اجرا می باشند و تماما از متریال های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام از آنها دارای طول عمر مختلفی نسبت به یکدیگر خواهند بود.
به عنوان مثال تابلو چلنیوم که یکی از حروف های برجسته است به شکل های مختلفی تولید و عرضه می گردند و در واقع در انواع تابلو چلنیوم قابل ساخت می باشد که البته متریال اصلی به کار رفته در انواع آن رول های چنلیوم است. حروف چلنیوم با استفاده از اس ام دی در جهت روشنایی، پلکسی گلاس به عنوان رویه حروف، پی وی سی به عنوان زیر سازی و چنلیوم به عنوان لبه کار ساخته می شود.
رول تابلو چلنیوم، پی وی سی، اس ام دی و پلکسی گلاس ها در بازار تبلیغات دارای برندها و کیفیت های مختلف همراه با قیمت های متفاوتی عرضه می گردند که به کارگیری از آنها می تواند تعیین کننده نهایی قیمت تابلو چلنیوم نیز باشد. همچنین برخی از این متریال ها توسط شرکت های فروشنده دارای گارانتی می باشند که همین مورد می تواند اطمینان خاطر مجموعه های تابلو سازی از خرید محصول را جلب نماید و متعاقبا تابلو ساخته شده را برای خریداران با خیالی آسوده گارانتی نماید.
گروه تابلو سازی نوین لایت با ارائه خدمات تابلو سازی و ساخت انواع تابلو های تبلیغاتی مدرن با به کار بردن محصولات مرغوب در ساخت تابلو های تبلیغاتی همراه با ضمانت، گارانتی و خدمات پس از فروش آماده عقد قرارداد با ارگانهای دولتی، خصوصی و خدمات بهینه به مشتریان محترم می باشد.