تاسیس شرکت ها یکی از اموری است که همه روزه در دنیا اتفاق می افتد که ماهیت و پیشبرد هر کدام از آنها در زمینه های شغلی متفاوتی می باشد؛ نکته مهمی که شرکت های بسیاری به آن توجه دارند تابلو تبلیغاتی شرکت است که در ادامه و با خواندن این مطلب می توانید از تابلو شرکت، انواع آن، قیمت و مراحل سفارش تابلو شرکت اطلاعات لازم را کسب نمایید.

تابلو تبلیغاتی شرکت

 

تابلو شرکت به چند دسته تقسیم می شود؟

تابلوهای شرکت
به طور کلی تابلو شرکت ها به سه دسته تقسیم بندی می شوند که به شرح زیر می باشند.

تابلو سردر شرکت

ساخت تابلو شرکت به عنوان فضای بیرونی یا همان تابلو سردر شرکت می تواند از مهمترین تبلیغات یک شرکت باشد که این نوع از تبلیغات از مهمترین عوامل در معرفی خدمات و نوع فعالیت شرکت ها می باشد.

تابلو تبلیغاتی سردر شرکت ها به دلیل قرار گرفتن در محیط بیرونی می بایست دارای شرایط لازم در جهت طول عمر و ماندگاری بالا باشد که یکی از مهمترین آنها ضد آب بودن یک تابلو در صورت نورپردازی می باشد. از تابلو های کاربردی و مناسب با محیط بیرون می توان به تابلوهایی مانند تابلو فلکسی فیس، تابلو چلنیوم و دیگر موارد اشاره نمود که در ادامه به آن می پردازیم.

تابلو ورودی شرکت

منظور از ورودی شرکت، قسمت داخل ساختمان و یا محل تجاری است؛ در این قسمت از شرکت که یک نوع وردی اصلی به ساختمان است می توان اقدام به نصب تابلو تبلیغاتی کرد که یکی از مناسب ترین های آن تابلو راهنمای طبقات می باشد.

تابلو داخل شرکت

تابلوهای تبلیغاتی را می توان علاوه بر محیط های خارجی شرکت در محیط داخل و یا دفتر شرکت هم نصب کرد که یکی از تبلیغات هدفمند در برند سازی شرکت بشمار می رود که علاوه بر تبلیغات، به محیط داخل شرکت هم زیبایی می بخشد.

در ادامه به توضیح انواع تابلوهای شرکت که شامل سه دسته تابلو سردر، ورودی و داخل شرکت می باشند خواهیم پرداخت.

انواع تابلو شرکت

انواع تابلو شرکت (چلنیوم، فلکسی، کامپوزیت و...)

تابلو چلنیوم، فلکسی، راهنمای طبقات، تابلو روان، تابلو استیل، تابلو لایت باکس، لوگو شرکتی و.. برخی از تابلوهای شرکتی هستند که در ادامه به توضیحات آنها می پردازیم.

تابلو چلنیوم شرکت

حروف های برجسته از تابلوهای تبلیغاتی بشمار می روند که کاربرد بسیار زیادی در تبلیغات اماکن تجاری دارند که یکی از آنها تابلو چلنیوم است؛ استفاده از تابلو چلنیوم برای تبلیغات شرکت تاثیر بسیار مثبتی در جذب مشتری شرکت ها خواهد داشت.
با توجه به اینکه تابلو چلنیوم تنوع ساخت و نمونه های زیادی دارد، قابلیت معرفی کردن یک شرکت به بازارهای هدف را خواهد داشت.

تابلو لایت باکس شرکت

لایت باکس یا همان تابلو لایت باکس به جعبه هایی اطلاق می شود که از داخل توسط منابع نوری مانند مهتابی و اس ام دی نور پردازی می گردد و در انواع متفاوتی تولید می شود.
از کاربردهای لایت باکس می توان به ساخت و نصب آن در مترو، بانک ها، موسسه ها، بیمارستان ها و همچنین شرکت ها اشاره نمود.

تابلو فلکسی شرکت

تابلو فلکسی به عنوان یک تابلو تبلیغاتی سردر شرکت از دیگر تابلوهای تبلیغاتی مقرون بصرفه است که امکان چاپ متن و تصاویر در آن وجود دارد.

تابلو راهنمای طبقات شرکت

ساخت تابلو راهنمای طبقات برای شرکت ها یکی از ضروریات است؛ چرا که معرفی طبقات، اتاق ها و پرسنل شرکت نیازمند یک تابلو راهنما است.

تابلو پشت درب

برخی از تابلوها به عنوان معرف اتاق های شرکت، پشت درب نصب می شوند که جنس آنها معمولا از استیل، مولتی استایل و پلکسی گلاس می باشد.

تابلو روان شرکت

تابلو روان یک مدل تابلو ال ای دی است که قابلیت پخش متن های متحرک را دارد؛ لذا استفاده از این نوع تابلو می تواند برای تابلو شرکت از موارد کاربردی باشد.

تابلو لوگو شرکتی

همانطور که اشاره کردیم تابلوهای تبلیغاتی در انواع مختلفی ساخته می شوند که می توان با استفاده برخی از آنها اشکال مختلفی را نیز تولید کرد که یکی از آنها تابلو لوگو شرکت است.

نمونه تابلو شرکت

قبل از پرداختن به موضوع اصلی چند نمونه عکس تابلو شرکت را مشاهده خواهیم کرد.

تابلو راهنمای طبقات شرکت          تابلو چلنیوم شرکت

 

تابلو کامپوزیت شرکت          تابلو حروف برجسته شرکت

 

تابلو لایت باکس شرکت          تابلو تبلیغاتی ورودی شرکت

 

تابلو فلکسی شرکت          تابلو روان شرکت

 

سفارش تابلو شرکت و نکات مهم آن

سفارش تابلو شرکت و نکات مهم آن
برای سفارش تابلو شرکت مناسب و زیبا می بایست به نکات مهمی توجه کرد که آنها را بررسی خواهیم کرد.

طرح تابلو شرکت

اولین موردی که قبل از سفارش تابلو شرکت باید از آن آگاه بود، طراحی تابلو شرکت است، چرا که مهمترین موضوع در زیبایی و جذب مخاطب با استفاده از تابلو شرکت، طراحی آن است.

رنگ و ابعاد مناسب تابلو شرکت

تاثر گذاری رنگ تابلو شرکت و ابعاد تابلو بر کسی پوشیده نیست و هر چه با دقت لازم انجام شود می تواند تاثیر بالایی در فروش و خدمات شرکت داشته باشد؛ لذا پیشنهاد می شود برای دید بهتر از رنگ بندی زیبا و حداکثر ابعاد مجاز که متناسب با سردر شرکت است استفاده شود.

قیمت تابلو شرکت

با توجه به توضیحاتی که در رابطه با برخی از تابلو های شرکتی دادیم، متوجه شدیم که تابلو های شرکتی در انواع متفاوتی تولید می شوند که هر کدام از آنها به عنوان تابلو سردر، ورودی و داخل شرکت به کار می روند.

نرخی که در رابطه با قیمت تابلوهای تبلیغاتی توسط مجموعه های تابلو سازی به مشتریان اعلام می شود با توجه به نرخ مصوب اتحادیه تابلو سازی است که مسلما هر کدام از آنها از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

به عنوان مثال قیمت تابلو لایت باکس شرکت به شکل متر مربع محاسبه می شود و قیمت تابلو چلنیوم شرکت به شکل متر محیط محاسبه می شود که با توجه به این موارد، نتیجه این خواهد بود که قیمت تابلو چلنیوم با قیمت تابلو لایت باکس متفاوت است.
البته تنها متر محیط و متر مربع در این موضوع ملاک نیستند و باید گفت که متریال مصرفی تابلو هم در تعیین کننده قیمت موثر خواهد بود.

سوالات متداول

 

 

تابلو شرکت ساختمانی و مدل های آن

تابلو شرکت ساختمانی در مدل های مختلفی ساخته می شود که برخی از نمونه های آن تابلو چلنیوم، تابلو فلزی، تابلو استیل و... هستند.

نصب تابلو شرکت چند روز زمان نیاز دارد

مدت زمان نصب تابلو شرکت با توجه به نوع تابلو مشخص می شود که تمامی مراحل آن توسط نصاب های شرکت تابلو سازی انجام می گیرد.

قوانین نصب تابلو شرکت و دریافت مجوز نصب تابلو

نصب تابلو شرکت دارای قوانین مختص به خود است که توسط شهرداری مشخص شده و برای دریافت مجوز نصب هم باید به شهرداری منطقه نصب تابلو مراجعه نمود.