امروزه تابلوهای تبلیغاتی تنوعات بسیاری را دارند که یکی از جذاب ترین و جدیدترین آنها که در عرصه تابلو سازی ظهور کرده است تابلو پولکی می باشد؛ تابلو تبلیغاتی پولکی ظاهری درخشان، متفاوت و زیبا را دارد که در ادامه با انواع تابلو پولکی، قیمت و نحوه ساخت و سفارش تابلو پولکی آن آشنا خواهیم شد.

تابلو پولکی

قبل از سفارش تابلو پولکی، مدرن ترین و جدیدترین طرح ها و سبک های تابلو پولکی را به شما ارائه خواهیم داد.

پنل پولکی

پنل پولکی

پنل پولکی که برخی آن را با نام تایل پولکی هم می شناسند یک نوع پلاستیک سخت است که روی آن نوعی پلاستیک نرم و درخشان با رنگ ها و شکل های متفاوت نصب شده است که به این نوع از پلاستیک های نرم پولکی گفته می شود.
پولکی های موجود روی پنل پلاستیک طوری نصب شده اند که در جریان باد به راحتی به حرکت در می آیند که این موضوع باعث می شود رقص زیبایی از پولکی ها را شاهد باشیم.

کاربرد پنل پولکی

پنل های پولکی کاربردهای بسیاری را دارند که مهمترین آنها عبارتند از تزئین مراسم ها و جشن ها، به کارگیری به عنوان دکوراسیون داخلی، ساخت تابلوهای تبلیغاتی و تزئین برخی از نقاط شهر توسط شهرداری.

تابلو پولکی

تابلو تبلیغاتی پولکی

خلاقیت و نوآوری در صنعت تابلو سازی یکی از موارد موثر در پیشرفت این حرفه بشمار می رود به طوریکه به واسطه خلاقیت می توان اقدام به تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی جدید و مدرن نمود که یکی از آنها تابلو پولکی می باشد.
همانطور که گفتیم یکی از کاربردهای پنل های پولکی، ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که کاربرد آن توسط مجموعه های تابلو سازی در راستای تولید انواع تابلو تبلیغاتی می باشد. فروش و بازاریابی مشاغل خواهد بود.

نحوه ساخت تابلو پولکی

ساخت تابلو پولکی
به طور معمول ساخت تابلو پولکی به این صورت است که در ابتدا زمینه ای از جنس کامپوزیت، چوب، پی وی سی و دیگر موارد مشابه با ابعاد مشخص ساخته می شود و بعد از آن پنل های پولکی روی زمینه قرار داده شده و در نهایت مبادرت به نصب حروف های برجسته روی پولکی می گردد.

انواع تابلو پولکی از نظر رنگ

به طور کلی می توان تقسیم بندی رنگ در تابلو پولکی را در دو دسته قرار داد که در ادامه به آنها می پردازیم.

انواع تابلو پولکی

جهت سفارش و اطلاع از قیمت تابلو پولکی طلایی، نقره ای هفت رنگ و... با ما در تماس باشید. 

تابلو پولکی تک رنگ (طلایی، نقره ای، مشکی و...)

پولکی های به کار رفته در پنل های پولکی در رنگ بندی های مختلفی وجود دارند که می توان با توجه به درخواست مشتری، پنل مورد نظر را روی تابلو پیاده سازی کرد.

از پرفروش ترین رنگ های پنل پولکی هم که در ساخت تابلو پولکی به کار می روند می توان به رنگ هایی مانند طلایی، نقره ای، مشکی، سورمه ای، بنفش، قرمز و... اشاره نمود.

تابلو پولکی هفت رنگ

یک نکته جالب در ساخت تابلو پولکی این است که می توان از پنل های هفت رنگ در تابلو استفاده کرد که این نوع از تابلو ظاهری متفاوت با نوع تک رنگ خواهد داشت و در حقیقت باید گفت که چندین رنگ مختلف در آن قابل رویت می باشد.

کاربرد تابلو پولکی

بیشترین کاربرد تابلو پولکی برای تبلیغات مربوط می شود به چهار مورد اصلی که در ادامه به توضیحات کوتایی از آن می پردازیم

تابلو مغازه پولکی

تابلو مغازه پولکی

تابلو مغازه یکی از ابزارهای تبلیغاتی و کاربردی است که مغازه داران برای افزایش درآمدشان از انواع آن استفاده می کنند؛ در بین تابلو مغازه ها یکی از جدیدترین آنها، تابلو مغازه پولکی است که صاحبان مغازه برای سفارش تابلو پولکی می توانند از رنگ های مختلف آن استفاده کنند.

بیلبورد تبلیغاتی پولکی

از کاربردهای دیگر تابلو پولکی که امروز می توان در سطح شهر شاهد آنها بود، بیلبوردهای تبلیغاتی پولکی هستند که به عنوان تبلیغات شرکت ها، اصناف و رویدادها و برخی از پیام های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند.

دیوار پولکی

کاربرد دیگر پنل های پولکی، نصب آنها روی دیوار است که می توان بعد از آن اقدام به تبلیغات روی پنل ها نمود و مورد دیگر هم اینکه امروزه با توجه به کاربرد بالای پنل های پولکی، دیوارهای پولکی به طور پیش ساخته هم موجود می باشد.

تابلو چلنیوم پولکی

یکی از انواع تابلو تبلیغاتی که می توان تولید کرد، تلفیق تابلو چلنیوم با تابلو پولکی است به این صورت که روی حروف چلنیوم، پولکی نصب کرد.

قیمت تابلو پولکی

قیمت تابلو پولکی بر حسب متر مربع محاسبه می شود؛ اما موارد دیگری که در قیمت گذاری آن مهم هستند عبارتند از نوع پنل پولکی، نوع زیر سازی پولکی و در نهایت ابعاد تابلو پولکی.
به عنوان مثال اگر نوع جنس پنل پولکی مرغوب باشد مسلما قیمت تابلو پولکی افزایش خواهد داشت و یا اگر زیر سازی تابلو از نوع کامپوزیت باشد می تواند باعث افزایش قیمت نسبت به زیر سازی پی وی سی شود و در آخر با در نظر داشتن تمام موارد، هر چه ابعاد تابلو بیشتر باشد قیمت تابلو پولکی هم بالاتر است که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت های تابلو سازی ما در ارتباط باشید.

نوع محصول زیر سازی قیمت هر متر مربع (تومان)
تابلو پولکی هفت رنگ  پی وی سی 2/800/000
تابلو پولکی طلایی پی وی سی 2/600/000
تابلو پولکی نقره ای پی وی سی 2/500/000
تابلو پولکی قرمز پی وی سی 2/600/000
تابلو پولکی آبی پی وی سی 2/600/000
تابلو پولکی سبز پی وی سی 2/600/000
تابلو پولکی رنگ سفارشی متر مربع 3/000/000

معایب تابلو پولکی

سوالی که برخی از مشتریان دارند در رابطه با معایب تابلو پولکی است که باید گفت در صورت استفاده از پنل های بی کیفیت در تابلو، به زودی شاهد تخریب تابلو از نظر رنگ خواهیم بود؛ ولی در مقابل استفاده از پنل های مرغوب پولکی، معایبی را شامل نخواهد شد.

خرید تابلو پولکی

برای خرید یا سفارش تابلو پولکی، ابتدا محل مورد نظر اندازه گیری می شود و بعد از آن اقدام به زیرسازی پنل های پولکی می گردد و در نهایت پنل ها روی زیر سازی نصب می شوند.

سوالات متداول

قیمت پنل پولکی

امروزه پنل های پولکی از نظر متریال انواع مختلفی را دارند که مسلما هر چه کیفیت آنها بیشتر باشد، باید انتظار قیمت بالاتری از آن نیز داشت.

قیمت دیوار پولکی

سوال دیگر در رابطه با قیمت دیوار پولکی است که باید گفت قیمت گذاری دیوار پولکی بستگی به نوع تایل و ابعاد دیوار خواهد داشت.