زیبایی و آراسته بودن یکی موارد غریزی و ذاتی در انسان است که از زمان های قدیم تا به امروز مورد توجه قرار دارد به طوریکه می توان یکی از مثال های بارز آن را ارائه خدمات سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه عنوان نمود.
امروزه تاسیس و راه اندازی آرایشگاه های زنانه در جوامع بشری به شکل قابل توجهی رو به پیشرفت است که می توان با کمی دقت به نصب انواع تابلو سالن زیبایی در سطح شهر این مورد را شاهد بود؛ چرا که یکی از موارد مهم در معرفی آرایشگاه های زنانه تابلو تبلیغاتی آنهاست که در این مبحث به طور مختصر به آن خواهیم پرداخت.

تابلو سالن زیبایی زنانه

تابلو تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

تابلو تبلیغاتی یکی از ابزارهای تبلیغات و معرفی مشاغل به مشتریان می باشد که سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه هم مانند تمام اصناف برای بهتر دیده شدن به آن احتیاج دارند.
تابلو سردر سالن زیبایی و تابلو محیط داخل سالن زیبایی هر دو ابزاری برای تبلیغات این صنف بشمار می روند که پیشنهاد متخصصین تبلیغاتی بر این است که به جهت کسب درآمد بیشتر حتما از این تابلوها استفاده شود.

نکات مهم در سفارش تابلو تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

نکات مهم در سفارش تابلو تبلیغاتی آرایشگاه زنانه

قبل از اینکه اقدام به سفارش تابلو تبلیغاتی آرایشگاه زنانه داشت باید به نکات مهمی توجه کرد تا بتوان یک تابلو تبلیغاتی کاربردی برای جذب مشتری را در اختیار داشت که در ادامه به موارد مهم آنها اشاره خواهیم نمود.

طرح تابلو سالن زیبایی

طراحی تابلو آرایشگاه زنانه یکی از مهمترین موارد در سفارش تابلو بشمار می رود؛ در حقیقت طراحی تابلو سالن های زیبایی از اولین اقدامات سفارش دهندگان می باشد که باید به دست طراحان مجرب در مجموعه های تابلو سازی سپرده شود.
مسلما هر چه طراحی تابلو آرایشگاه زنانه بهتر و زیباتر انجام شود تاثیر قابل توجهی در جذب مشتری و در نهایت کسب درآمد خواهد داشت؛ لذا می بایست با دید باز و اصولی به این مورد توجه داشت.

متن تابلو آرایشگاه زنانه

متن تابلوهای تبلیغاتی می تواند به شکل قابل توجهی نگاه و ذهن بینندگان را در بر گیرد و هر قدر که مفهومی تر انجام شود تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت؛ لذا برای متن تابلو آرایشگاه زنانه نباید عجولانه عمل کرد.

پیشنهاد می شود برای یک متن مفهومی و توضیح دهنده اصل خدمات سالن زیبایی حتما زمان کافی اختصاص داده شود و با متخصصین در این امر مشاوره شود.

در ادامه با انواع تابلو سالن زیبایی آشنا خواهیم شد؛ که نمونه تابلو چلنیوم سالن زیبایی، تابلو گرد، تابلو کامپوزیت و... برخی از آنها هستند.

انواع تابلو سالن زیبایی

تابلو سالن زیبایی چلنیوم، تابلو گرد آرایشگاه زنانه، تابلو پولکی سالن زیبایی، تابلو استیل سالن های زیبایی، تابلو کامپوزریت سالن زیبایی و.. برخی از انواع تابلوی آرایشگاه زنانه هستند که در ادامه به آنها می پردازیم.

تابلو آرایشگاه زنانه چلنیوم

تابلو آرایشگاه زنانه چلنیوم

تابلو چلنیوم یک نوع تابلو تبلیغاتی است که به شکل حروف برجسته ساخته می شود و می توان آن را نورپردازی کرد.
ساخت تابلو چلنیوم در انواع مختلفی توسط تابلو سازان انجام می شود و یکی از بهترین تابلوهای تبلیغاتی برای سالن های زیبایی نیز بشمار می رود که در تصویر زیر یک نمونه تابلو چلنیوم سالن زیبایی قابل مشاهده می باشد

تابلو گرد آرایشگاه زنانه

تابلو گرد آرایشگاه زنانه
ساخت تابلو گرد سالن زیبایی از نمونه های دیگر تابلو تبلیغاتی می باشد که با استفاده از متریال هایی مانند فلز، آلومینیوم و پلکسی گلاس تولید می شود و به عنوان تابلو سردر سالن زیبایی و به صورت عمودی مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو استیل برای آرایشگاه زنانه

تابلو استیل برای آرایشگاه زنانه
نمونه تابلو دیگری که سالن های آرایشی از آن برای تبلیغات خود استفاده می کنند تابلو استیل است که بیشتر به صورت حروف برجسته ساخته می شود و مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو کامپوزیت سالن زیبایی

تابلو کامپوزیت سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه
اگر قرار بر ساخت و نصب حروف های برجسته برای سالن های زیبایی باشد، باید به یک نکته دقت داشت و آن هم نصب زیر سازی مناسب برای حروف هاست که در این مورد زیر سازی کامپوزیت از با دوام ترین ها بشمار می رود.

تابلو پولکی سالن زیبایی

تابلو پولکی آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی
تابلو پولکی یکی از تابلوهای درخشان در صنعت تابلو سازی می باشد که به تازگی وارد عرصه تبلیغات و تابلو سازی شده است.
استفاده از تابلو پولکی برای سالن های زیبایی یکی دیگر از گذینه های تبلیغاتی جالب و کاربردی بشمار می رود.

تابلو بنر سالن زیبایی و فلکسی

تابلو بنر سالن زیبایی و فلکسی
از ارزان ترین تابلوهای تبلیغاتی که سالن داران زنانه از آن برای تبلیغات استفاده می کنند باید به تابلو بنر یا تابلو فلکسی اشاره نمود که البته نوع فلکسی آن قابل روشنایی نیز می باشد.


تابلو برای داخل آرایشگاه (تابلو دیواری آرایشگاه زنانه)

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم تابلوهای آرایشگاه زنانه علاوه بر سردر ورودی در محیط داخلی سالن نیز استفاده می شوند که مناسب ترین آنها عبارتند از تابلو استیل، تابلو پلاستیک، تابلو نئون فلکسی، تابلو مولتی استایل و برخی از انواع تابلو لایت باکس.

قیمت تابلو سالن زیبایی

قیمت تابلو سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

قیمت تابلو آرایشگاه زنانه با توجه به ابعاد و نوع آن مشخص می شود که این مورد باید توسط کارشناسان تابلو سازی بررسی شده و در نهایت قیمت تابلو سالن زیبایی به مشتری اعلام شود.

تابلو آرایشگاه زنانه تهران و شهرستان (سفارش و ساخت)

برای سفارش تابلو آرایشگاه زنانه در تهران و شهرستانها می توانید با ما در تماس باشید و از مراحل طراحی تا نصب تابلو اطلاعات لازم را کسب نمایید.

سوالات متداول

 

جدیدترین تابلو آرایشگاه زنانه

جدیدترین تابلو برای سالن زیبایی به نمونه هایی گفته می شود که با استفاده از ایده های جدید و خلاقیت تابلو سازی ها ساخته شود؛ به عنوان مثال تلفیق حروف چلنیوم با متریالی مانند تابلو پولکی یک مدل تابلو جدید سالن زیبایی بشمار می رود.

تابلو آرایشگاه زنانه دست دوم

برخی از مشتریان سوالی در رابطه با خرید تابلو دست دوم برای سالن زیبایی خود دارند که باید گفت تنها تابلوی دست دومی که می توان از آن برای کسب و کارها و سالن های زیبایی استفاده نمود تابلو ال ای دی روان است چرا که قابلیت تغییر متن در آن وجود دارد.

تابلو مغازه آرایشگاه زنانه

خدمات زیبایی و آرایشی بانوان معمولا در سالن ها و ساختمان های اداری انجام می گیرد اما برخی از صاحبان آرایشگاه های زنانه در مغازه ها هم خدمات خود را ارائه می دهند؛ لذا می توان تابلو سالن زیبایی را برای مغازه ها نیز تولید کرد.