فروشندگان تلفن همراه مانند بسیاری دیگر از اصناف و مجموعه ها در راستای فروش بهینه محصولات و خدمات خود نیاز به انواع تبلیغات دارند که یکی از آنها همکاری و سفارش تابلو به شرکت های تابلو سازی می باشد.

تابلو چلنیوم موبایل فروشی
تابلو چلنیوم که در انواع متفاوتی به عنوان تبلیغات محیطی میان اصناف از پر فروش ترین تابلو ها به شمار می رود به شکل حروف برجسته و باکس چلنیوم قابل ساخت و عرضه می باشد.


همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید ساخت تابلو تبلیغاتی موبایل فروشی به صورت تابلو چلنیوم، ساخته و به عنوان تابلو مغازه نصب شده است.
در مورد ساخت این تابلو باید عنوان کرد که تابلو قابل مشاهده یکی از انواع تابلو چلنیوم است که با نام تابلو چلنیوم باکس، میان مشتریان شناخته می شود.
مراحل ساخت باکس تابلو چلنیوم فوق به این شکل است که پس از برش حروف پلکسی گلاس که به رنگ سفید می باشد و برش باکس مشکی، پلکسی سفید روی آن قرار گرفته و توسط لبه چنلیوم مشکی رنگ به شکل باکس در آمده و در آخر نور پردازی شده است که مشابه همین مورد باکس زیر تابلو نیز که لوگو شرکت اپل می باشد ساخته و نصب شده است.
در مورد قیمت تابلو چلنیوم به صورت باکس نیز باید این مورد را یاد آور شد که به دلیل مصرف بالای پلکسی و اس ام دی ها، این نوع از تابلو به صورت کاملا متفاوت با حروف چلنیوم قیمت گذاری خواهد شد.