امروزه تاسیس کافه و کافی شاپ در سراسر دنیا رو به گستردگی و توسعه می باشد که تمامی آنها در تلاشند تا به بهترین شکل به مشتریان و جامعه هدف خود معرفی شوند که یکی از مهمترین راه ها ساخت تابلو تبلیغاتی می باشد.
با مطالعه این مطلب تا انتها با تابلو کافی شاپ، طراحی تابلو کافی شاپ، سفارش تابلو کافی شاپ، انواع پر فروش آن مانند تابلو گرد کافی شاپ، تابلو چلنیوم کافی شاپ و... آشنا خواهیم شد.

تابلو کافی شاپ

طرح تابلو کافی شاپ

طرح تابلو کافی شاپ

اولین نکته مهمی که در سفارش تابلو کافه باید به آن دقت زیادی داشته باشیم طراحی تابلو کافی شاپ است، چرا که طرح تابلو کافی شاپ نقش بسیار پر رنگی را در نام و برند سازی کافه خواهد داشت و در واقع طراحی تابلو کافه به شکل خلاقانه و زیبا می تواند منجر به سودآوری و کسب درآمد بیشتر کافه ها باشد.


تابلو سر در کافی شاپ | تابلو ورودی کافه

تابلو سر در کافی شاپ | تابلو ورودی کافه
یکی از دسته بندی های تابلوهای تبلیغاتی مربوط می شود به تابلو سردر که خود در انواع مختلفی تولید می شود؛ کاربرد تابلو سردر همانطور که از نام آن مشخص است در سردر اماکن تجاری مانند پاساژ ها، مغازه ها و... نصب می شود که تابلو سردر کافی شاپ هم یکی از آنهاست.
با سفارش تابلو کافی شاپ به عنوان سردر یا همان تابلو ورودی کافی شاپ می توان درصد قابل قبولی از مشتریان و عابران را به سمت مغازه کافی شاپ جذب نمود.


تابلو دیواری کافی شاپ

تابلو دیواری کافی شاپ
اکثر کافی شاپ هایی که امروزه از نام و آوازه بزرگی برخوردار هستند به داخل مغازه و یا داخل محیط کافه اهمیت زیادی می دهند که می توان با مشاهده دکوراسیون زیبا، نورپردازی های مناسب و... در آنها به این موضوع دست یافت.
یکی از مواردی که می تواند زیبایی بخش و برند ساز یک کافه باشد، تابلو دیواری آن است که در انواع تزئینی و تبلیغاتی قابل اجرا می باشد؛ به عنوان مثال با نصب تابلو لایت باکس یا تابلو نئون داخل یک کافی شاپ می تواند فضایی جذاب و زیبا را در کافی شاپ ایجاد نمود.


عکس تابلو کافی شاپ

تابلو کافی شاپ را می توان به شکل های مختلفی تولید کرد که قبل از توضیح آنها بهتر است چند نمونه کار تابلو کافه را مشاهده نماییم.

تابلو کافه فست فود لبه سوئدی          تابلو خاص کافه رستوران

 

تابلو گرد آویز کافی شاپ          تابلو استیل کافی شاپ

 

لایت باکس چلنیوم کافی شاپ          تابلو چوبی کافه

 

تابلو ال ای دی ثابت کافی شاپ          تابلو نئون فلکسی کافی شاپ

 

تابلو باکس کافه رستوران          تابلو چلنیوم کافه رستوران

 

تابلو لاسوگاسی کافه          تابلو نئون پلاستیک کافه

 

طراحی تابلو کافی شاپ و بازدید از محل پروژه شما توسط کارشناسان نوین لایت به صورت رایگان انجام می شود که می توانید در این رابطه با ما در تماس باشید. 

 

انواع تابلو کافه

همانطور که گفتیم تابلو کافه ها در انواع مختلفی ساخته می شوند که در ادامه با چند نوع پر فروش و پرکاربرد آنها آشنا خواهیم شد.

تابلو نئون کافی شاپ

یکی از پر فروش ترین تابلوها برای کافی شاپ ها تابلو نئون است که حس و حالی قدیمی و نوستالژی را برای کافه ها ایجاد می کند؛ سفارش تابلو نئون کافی شاپ می تواند به عنوان تابلو سردر و یا داخل محیط کافه باشد که در رنگ های متفاوتی هم تولید می شود.

تابلو کافه چوبی

چوب هم مانند نئون یکی دیگر از تابلوهایی است که مناسب و درخور تبلیغات برای کافی شاپ می باشد؛ تابلو چوبی کافی شاپ ها با استفاده از چوب های مختلفی تولید می شود که بیشترین سهم مربوط می شود به چوب ترموود.
چوب ترموود برای کافی شاپ ها معمولا به عنوان زیر کار تابلو مورد استفاده قرار می گیرد که بعد از نصب چوب می توان انواع حروف برجسته را روی آنها نصب کرد.

تابلو چلنیوم کافی شاپ

اگر بخواهیم یکی از تابلوهایی که بیشترین کاربرد را به عنوان تابلوهای تبلیغاتی دارد را نام ببریم بدون شک باید نام تابلو چلنیوم را عنوان کنیم که امروزه مغازه های کافی شاپ هم از آنها برای تبلیغات خود استفاده می کنند.

تابلو گرد کافی شاپ

تابلوهای گرد امروزه برای اکثر کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما بیشترین کاربرد این نوع تابلوها برای تبلیغات کافه ها می باشد؛ تابلو گرد برای کافی شاپ ها معمولا به صورت دو طرفه تولید می شود که در دو نوع ثابت و گردان مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو لاسوگاسی کافی شاپ

تابلو لاسوگاسی به تابلوهایی گفته می شود که با استفاده از لامپ های فلامنتی و لامپ های ال ای دی گرد تولید می شود که سفارش تابلو کافی شاپ از نوع تابلو لاسوگاسی یکی دیگر از تابلوهای پر استفاده برای تبلیغات کافه ها می باشد.

سفارش تابلو کافه ( کافه رستوران، کافه بار، کافی شاپ)

مراحل سفارش تابلو کافه به ترتیب زیر می باشد.

  • اندازه گیری محل نصب تابلو توسط کارشناسان مجموعه تابلو سازی
  • طراحی تابلو کافه 
  • ساخت تابلو کافه
  • نصب تابلو کافه

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در رابطه با جدیدترین و خاص ترین تابلوهای کافی شاپ دارید با مشاوران ما در تماس باشید. 

 

قیمت تابلو کافه و کافی شاپ

همانطور که گفتیم سفارش تابلو کافه در انواع مختلفی انجام می شود که هر کدام از آنها از قیمت های مختلفی برخوردارند که در لیست زیر قیمت پر فروش ترین آنها مشخص می باشد.

نوع تابلو کافه روش محاسبه قیمت قیمت (تومان)
تابلو چلنیوم کافی شاپ متر محیط 600/000 تا 900/000
تابلو استیل کافی شاپ متر محیط 700/000 تا 1/200/000
تابلو نئون پلاستیک کافی شاپ متر محیط 750/000 تا 1/200/000
تابلو لبه سوئدی کافی شاپ متر محیط 650/000 تا 850/000
تابلو لاسوگاسی کافی شاپ متر محیط 800/000 تا 1/100/000
تابلو نئون فلکسی کافه متر محیط 400/000
تابلو نئون شیشه ای کافه متر محیط 400/000
تابلو ال ای دی روان کافه متر مربع 8/000/000 تا 28/000/000
تابلو ال ای دی ثابت کافه هر عدد ال ای دی 2/500
تابلو لایت باکس کافه متر محیط 800/000 تا 1/500/000
تابلو گرد کافی شاپ ابعاد 2/500/000 تا 7/000/000
تابلو فلکسی متر مربع 1/400/000 تا 2/500/000

 

 

سوالات متداول

 


تابلو کافه رستوران چیست؟

کافه رستوران به محیطی گفته می شود که علاوه بر قهوه و انواع نوشیدنی، در آن غذاهایی فرنگی هم سرو می شود و نکته ای که مربوط به مطلب ما هم می شود این است که کافه رستوران ها هم می توانند مانند کافه ها و کافی شاپ ها برای تبلیغات خود از تابلو تبلیغاتی استفاده کنند.

مدت زمان ساخت تابلو کافه قهوه چقدر است؟

مدت زمانی که باید برای ساخت تابلو کافی شاپ و قهوه فروشی ها در نظر داشته باشیم با توجه به ابعاد و نوع تابلو مشخص می شود که برای اطلاعات دقیق باید با شرکت های تابلو سازی در ارتباط باشیم.

تابلو تخته سیاه کافی شاپ چیست؟

امروزه برخی از کافی شاپ ها برای ایجاد کردن حسی نوستالژی در محیط خود از تخته سیاه استفاده می کنند و روی آن طرح و یا نام کافی شاپ و مواردی که مربوط به کافی شاپ می شوند را می نویسند.

آیا خرید تابلو کافه دیجی کالا مناسب است؟

دیجی کالا یکی از مجموعه هایی است که در فروش تابلو هم فعالیت می کند که تابلو کافی شاپ یکی از آنهاست؛ اما نکته مهم این است که ابعاد تابلوهایی که این مجموعه به فروش می رساند از قبل مشخص است و امکان تغییر سایز در آن وجود ندارد.
لذا اگر نیاز به تابلو تبلیغاتی با ابعاد مشخص دارید حتما باید با شرکت های تابلو سازی ارتباط داشته باشید چرا که تنها تابلو سازی ها می توانند نیاز تبلیغاتی و ساخت تابلو سفارشی شما را برطرف نمایند.

تابلو دکوراتیو کافه چیست؟

تابلو دکوراتیو برای کافه ها همانطور که از نامش مشخص است، جنبه دکوری دارد که تابلو عکس برای کافه، تابلو کافی بار خانگی و... برخی از آنها می باشند و نکته قابل توجه این است که مجموعه های تابلو سازی هم می توانند این نوع از تابلوها را به شکل حکاکی روی چوب، پلکسی و فلز تولید نمایند.